Har själv sett den sortens brunnar runt om ett stort regnvattenmagasin här i Göteborg. Ingen aning vad som finns under, men det är ju helt klart en intressant aspekt att det finns ett regnvattenmagasin i närheten. Nödutgång? Men den största frågan är,
varför har dessa brunnar så stor hals?
Lyft gärna på den, kommer nog göra detsamma när tid finns (vilket kan ta ett tag...

)