2010-10-22, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Någon som vet hur man får upp ett sådanthär lock: http://forumbilder.se/show.aspx?iid=d122201025949c160 som finns inuti en sån här brunn: http://forumbilder.se/show.aspx?iid=ea22201030347a632 ? Stod och ryckte ett bra tag, men det öppnar sig bara en liten bit, sen tar det stopp. Jag är ganska säker på att den inte är låst inifrån då det bara tar stopp och inget med (inget metalljud som plinkar till osv).

Hmm telebrunn.. Finns väl inte så mycket att se under dem luckorna vad jag vet, är väl lite kablar bara? :O
Citera
2010-10-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kn4z
Hmm telebrunn.. Finns väl inte så mycket att se under dem luckorna vad jag vet, är väl lite kablar bara? :O
Det kan ju finnas något skojsigt
Citera
2010-10-22, 20:50
Medlem
Varför vill man springa runt i en kullvert eller andra typer utav underjordiska system, finns ju inte direkt något vettigt därnere, så enlighten me
Citera
2010-10-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusmoms
Varför vill man springa runt i en kullvert eller andra typer utav underjordiska system, finns ju inte direkt något vettigt därnere, så enlighten me
"Allt handlar om känslan", som en konstig kille sa till mig.
Citera
2010-10-22, 21:36
Medlem
Homer82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusmoms

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tycker att det är intressant att se hur mycket det finns under jord för att en stad skall fungera. + att det inte är så många som vet om det.
Citera
2010-10-22, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Det kan ju finnas något skojsigt
Aa det är ju sant
Har bara hört från vänner att det inte är någon ide att lyfta på dessa lock då det inte finns något att utforska där under...
Citera
2010-10-22, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kn4z
Aa det är ju sant
Har bara hört från vänner att det inte är någon ide att lyfta på dessa lock då det inte finns något att utforska där under...
Jag har hittat ett rum under en sån lucka, men det är halvfyllt med vatten och jag hade inte gummistövlarna med mig.
Citera
2010-10-23, 20:11
Medlem
kloudss avatar
Någon som har bild exempel på vad en G1 lucka och en G2 lucka är?
Citera
2010-10-23, 20:14
Medlem
Gatubrunnar, brunnslock och hur man öppnar dem ...
Det första som slår en, det är ju vad man ska ner dit och göra från första början. Nog för att det kanske inte finns så mycket att aktivera ungdomarna med längre, men något annat än att ränna i gatubrunnar lär det ju endå finnas.
Citera
2010-10-23, 20:19
Medlem
kloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livohelvete
Gatubrunnar, brunnslock och hur man öppnar dem ...
Det första som slår en, det är ju vad man ska ner dit och göra från första början. Nog för att det kanske inte finns så mycket att aktivera ungdomarna med längre, men något annat än att ränna i gatubrunnar lär det ju endå finnas.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

använde www.google.com nästa gång.

Citat:
Ursprungligen postat av klouds
Någon som har bild exempel på vad en G1 lucka och en G2 lucka är?
bumpar denna fråga eftersom någon bara behövde posta en helt onödig kommentar och göra en ny sida.
Citera
2010-10-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klouds
http://sv.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

använde www.google.com nästa gång.
Tack som fan. Vet vad Urban exploration är. Tycker bara att det lär finnas klart mycket intressantare saker att utforska än att dra ner sig i skitigt brunnar. Vad skulle man kunna hitta som man skulle kunna lägga upp som intressant ? Lär inte finnas så mycket annat att hitta in skitigt brunnar än avlopp, döa råttor och annat skit.
Citera
2010-10-23, 23:13
Medlem
kloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livohelvete
Tack som fan. Vet vad Urban exploration är. Tycker bara att det lär finnas klart mycket intressantare saker att utforska än att dra ner sig i skitigt brunnar. Vad skulle man kunna hitta som man skulle kunna lägga upp som intressant ? Lär inte finnas så mycket annat att hitta in skitigt brunnar än avlopp, döa råttor och annat skit.
Vissa männsikor kanske bara är enormt nyfikna

Alla tycker vi olika saker är intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in