• 3
  • 4
2000-06-17, 10:17
Medlem
Amfetamin=speed

Jag sade att det var ovanligt starkt tjack. Alltså - bättre än vanligt.
Jag sa också att påtändningen var lite annorlunda - mer svängd på något sätt (=påverkade psyket lite annorlunda än på det vanliga tjacksättet)

Dock kan jag inte påstå att det var DUBBELT så starkt. Men det är klart - det kanske det var? Jag tänkte inte på hur mycket/lite jag tog.
Citera
2000-06-17, 10:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Amfetamin=speed

Jag sade att det var ovanligt starkt tjack. Alltså - bättre än vanligt.
Jag sa också att påtändningen var lite annorlunda - mer svängd på något sätt (=påverkade psyket lite annorlunda än på det vanliga tjacksättet)

Dock kan jag inte påstå att det var DUBBELT så starkt. Men det är klart - det kanske det var? Jag tänkte inte på hur mycket/lite jag tog.
Citera
2000-06-29, 01:52
Medlem
Amfetamin=speed

Hmmm....
En påse med pulver på gatan, vad innehåller det?
Vad blandas det ut med i gatuleden?
Förekomsten av minimala mängd av heroin för ett ökat beroende?
Några saker som ni kanske skulle ta upp i er diskution?

Kemiska betekningar, korekta namn, är nog inte så viktigt på gatan där ni inte riktigt vet vad det är ni får, (innan ni tagit).

Bara ett litet tips: köp högt uppifrån i kedjan, så vet ni en aning bättre om vad det är för skit ni får, och att det är mindre utspätt.

Citera
2000-06-29, 11:04
Medlem
Amfetamin=speed

Enligt amerikanska läkarfassen (PDR) så är methamphetamin 4ggr. starkare än vanligt amfetamin mg per mg , dextro formen enbart av amfetamin är 2 ggr. starkare än vanligt amfetamin(alltså levo- och dextro amfetamin) Dessutom har metamfetamin en ungefärlig halveringstid i kroppen på 4 timmar mot amfetamin som ligger på ca. 13 timmar. Naturligtvis stiger halverstiderna när man ökar doserna, detta är ju mindre medicinska doser. Men jag skulle vilja säga att när jag provade ett väldigt rent meta så var rushen lite goare/hårdare i början och satt inte i lika länge alls som vanligt tjack....
Citera
2000-06-29, 11:28
Medlem
Amfetamin=speed

Att det blandas med heroin är nog en myt.
Citera
2000-07-03, 20:36
Medlem
Amfetamin=speed

Lär man sig att dosera den vita damen så slipper man alla ovanstående problem, men det kan vara nog så svårt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in