2008-12-23, 15:41
Medlem
pjalles avatar
Blir att lira Halo 3, Bungie vet hur man gör.
Citera
2008-12-23, 21:35
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Varför laggar det så och ska dom göra något åt allt lagg? Är helt ospelbart just nu.

Jag har hört rykten om att det ska komma en uppdatering för att fixa detta lagget som uppstår allt som oftast, vill du veta varifrån det kommer så har Pjalle postat en bra video. Men de släppte nyligen ett nytt mappack och av någon anledning verkar Epic vilja tjäna pengar på att sälja map packs istället för att lösa problem de skapat i det original spel alla får köpa för en bra hacka. Flera buggar i första Gears of Wars multiplayerdel fixades tyvärr aldrig och jag är rädd att samma sak kommer hända uppföljaren.
Citera
2008-12-24, 00:57
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Jag har hört rykten om att det ska komma en uppdatering för att fixa detta lagget som uppstår allt som oftast, vill du veta varifrån det kommer så har Pjalle postat en bra video. Men de släppte nyligen ett nytt mappack och av någon anledning verkar Epic vilja tjäna pengar på att sälja map packs istället för att lösa problem de skapat i det original spel alla får köpa för en bra hacka. Flera buggar i första Gears of Wars multiplayerdel fixades tyvärr aldrig och jag är rädd att samma sak kommer hända uppföljaren.

Skandal. Inte blir det bättre av att det bara är finniga småkids som skriker som spelar GOW2 just nu. Fan vad jag hatar barn...
Citera
2008-12-24, 01:18
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Skandal. Inte blir det bättre av att det bara är finniga småkids som skriker som spelar GOW2 just nu. Fan vad jag hatar barn...

Nåja det är även något kan se som problem Det jag har märkt är att det kopiösa mängder amerikaner som spelar spelet vilket jag undrar ifall det kan bero på lagget. Å andra sidan borde detta inte vara ett problem då Epic borde ha insett att det skulle vara ett högt tryck på servrarna, inte bara från amerikanskt håll. Håller helt enkelt tummarna för att denna uppdateringen ska komma någon gång...
Citera
2008-12-25, 02:50
Medlem
pjalles avatar
http://uk.youtube.com/watch?v=D4foUP2LuX8

Pengarna tillbaka?

Om en produkt är såhär trasig, borde man inte göra nåt då?
Citera
2008-12-25, 11:23
Medlem
HRCs avatar
Citat:
Man kan inte lämna ett spel?! alla andra lämnade spelet så jag var kvar ensam mot 5 spelare... var tvungen att gå till dashboard, sjukt irriterande.

Ja det är j-t störande att det inte funkar att hoppa ur en match!

Jag brukar logga av och på Live inifrån spelet om jag vill hoppa ur. Det går hyfsat snabbt...
Citera
2008-12-25, 12:09
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Blir att lira Halo 3, Bungie vet hur man gör.

det är lite dumt att jämföra med det spelet som har det absolut bästa matchmakingsystemet någonsin på xbox. halo 3 kommer alltid vara kung!
Citera
2008-12-26, 01:18
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
det är lite dumt att jämföra med det spelet som har det absolut bästa matchmakingsystemet någonsin på xbox. halo 3 kommer alltid vara kung!

Matchmakeandet på Halo 3 är riktigt bra, även om jag tycker bättre om det på Battlefield: BC Men skulle ändå säga att jag skulle stå ut med lite längre väntetider om man skulle få veta att när matchen startade ska man inte behöva vara rädd för att någon lämnar redan innan matchen börjar eller att man laggar som bara den vad du än gör.
Citera
2008-12-27, 18:16
Medlem
darws avatar
hur kan min kompis logga in på sitt xbox live konto så vi kan spela online på samma xbox.
Citera
2008-12-27, 19:55
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Du bör logga ut och sedan går du in på "Recover Gamertag" i en av undermenyerna, kommer inte riktigt ihåg vilken just nu. Där skriver din polare in sin mail, gamertag och lösenord så kommer dennes information att laddas ner till konsolen och kan efter det logga in på sin och du på din.
Citera
2008-12-29, 23:04
Medlem
Sl1vers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Om det gör det måste jag ta och köpa mig ett nytt gow2 snart. Hoppas verkligen inte xboxet äter upp den skivan så jag måste kasta spelet i papperskorgen en andra gång.

Edit:
KinG-NothinG Här har du det och tyvärr inte gratis.

Gears of War 2:
Combustible Multiplayer Map Pack
Released: 12/15/2008
Download to Xbox 360
800 MSpoints

File Size: 79 MB
Sitter här och är rejält sugen på att ladda ner dessa nya banor. Någon som har testat dom? Och främst av allt, är dom roliga?
Sedan så är väl detta endast banor va? Och inga nya "spelsätt" på dom som någon annan påstod att det skulle vara.
Tacksam för svar!
Citera
2008-12-30, 17:54
Medlem
Sl1vers avatar
Hepp, inget svar. Slutade med att jag fick ladda ner dom och testa själv, vilket jag inte ångrar för en sekund! Dock inga nya spelsätt, men riktigt roliga banor.
Ses på slagfältet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in