2008-11-12, 02:55
Medlem
osiriz88s avatar
Haha stackars jävla tyskar och deras spel-lagar. GoW2 blir totalförbjudet i Tyskland. Och i Japan också.

http://www.gamereactor.se/nyheter/15...7f78e4911a51ff

Även fast detta ej berör vårat land så blir man fan illamående. Censur är så jävla vidrigt!
Citera
2008-11-12, 07:49
Medlem
KiMeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Citera
2008-11-14, 16:53
Medlem
giggitys avatar
Beställde spelet från webhallen, och spelet kom i en jävla plåtlåda och det vill jag inte ha... på sidan stod det inte något om det heller! Kan jag kräva dom på ett vanligt grönt?
Citera
2008-11-14, 16:55
Medlem
pinkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggity
Beställde spelet från webhallen, och spelet kom i en jävla plåtlåda och det vill jag inte ha... på sidan stod det inte något om det heller! Kan jag kräva dom på ett vanligt grönt?

Skickade de ett limited edition till dig när du beställ vanligt? Sälj och köp nytt om det inte duger.
Citera
2008-11-14, 17:02
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Jag rekommenderar dig att kolla vad Collector's Edition går för på t.ex. Tradera just nu innan du beklagar dig allt för häftigt för denna Webhallen's gigantiska blunder..
Citera
2008-11-14, 17:18
Medlem
giggitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Jag rekommenderar dig att kolla vad Collector's Edition går för på t.ex. Tradera just nu innan du beklagar dig allt för häftigt för denna Webhallen's gigantiska blunder..
Collectors var det ej... Limited "bara"!
Citera
2008-11-14, 21:39
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Collectors var det ej... Limited "bara"!
Ajdå, det kanske inte är samma guldgruva nej..
Citera
2008-11-14, 21:44
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Hur är GoW2 i multiplayer över Xbox Live? Har ettan liggandes här men det blev aldrig av att jag lirade det i någon större utsträckning. Tycker mapsen i ettan verkade lite gråa och tråkiga, hur är dom i tvåan?
Det är väldigt väldigt väldigt roligt - om du har kompisar att spela matchmaking/horde med. Ensam är det inte särskilt roligt och det tar oftast lång tid att hitta match om man inte är fullt lag.

Körde en match meatflag idag, jag och 4 polare mot 5 britter. Den varade i 40 min sjukt roligt och spännande som fan. Gick upp i rank också och nu har jag 3200 kills på Seriously 2.0.
Citera
2008-11-18, 11:42
Medlem
N!xxos avatar
Satan det tar ju evigheter när man skall hitta en match som ensam spelare.
Jag har ju inga vänner som spelar gears of war vilket leder till att jag måste
hitta random (ofta) amerikanare som bara sitter å gapar om hur jävla kass man är.
Citera
2008-11-19, 16:09
Medlem
T-bens avatar
Kan nån säga om det är värt att spela ettan innan tvåan. Är det stor skillnad på kvalitet och är storyn så viktig att det lönar sig att ha varit med från början?
Citera
2008-11-19, 17:11
Medlem
avazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-ben
Kan nån säga om det är värt att spela ettan innan tvåan. Är det stor skillnad på kvalitet och är storyn så viktig att det lönar sig att ha varit med från början?

Ettan är även det ett jävligt kul spel så jag tycker definitivt du ska spela det men jag tycker inte storyn är så viktig att du måste spela det innan tvåan.
Citera
2008-11-19, 21:15
Medlem
KiMeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Ettan är även det ett jävligt kul spel så jag tycker definitivt du ska spela det men jag tycker inte storyn är så viktig att du måste spela det innan tvåan.

Där håller jag inte med. Ettan är ett riktigt bra spel, men storyn är en av de få som fängslat mig på det sättet som den i Gears of War 1 & 2 gjorde. Så det vore nästan kriminellt att missa 50% av den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in