2008-02-21, 02:05
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Alla som läser eller skriver på I&I vet att trådarna tappar väldigt mycket när vissa användare börjar sitt mantra om judar och Israel, och hur de är det verkliga problemet osv...

Mycket av det borde tas i MJ, eller kanske NS.

Kan man kanske skärpa till I&I, i den mån att antisemitism inte förstör varanann tråd?
Citera
2008-02-21, 02:07
Medlem
Eftersom yttrandefriheten är väldigt central på FB kan det nog bli svårt mer än att man kan begära att det ska vara relevant.
Citera
2008-02-21, 02:12
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Eftersom yttrandefriheten är väldigt central på FB kan det nog bli svårt mer än att man kan begära att det ska vara relevant.

Det är ju bara det jag är ute efter. Att det ska vara relevant.
Citera
2008-02-21, 13:08
Medlem
Legimitations avatar
I&I har redan sträckts upp en gång.

Avdelningen "Integration och invandring" stängs
Avdelningen "Integration och invandring" har öppnat igen
Beröm till användarna i I&I-forumet
Svar till Admin ang. I & I-forumet.
Reglerna i nya I&I leder till obalans

Använd rp om du ser trams och/eller OT.
Citera
2008-02-21, 19:17
Medlem
Fet-Everts avatar
Jag vet inte om det är så mycket antisemitism i I&I, men I&I har alltid varit ett svårmodererat forum och det bästa man kan göra är att hjälpa moderatorerna genom att rapportera inlägg som gör att debatten spårar ur. I&I har både bra och trevliga moderatorer som säkerligen uppskattar lite hjälp från medlemmarna.
Citera
2008-02-21, 19:19
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Jag vet inte om det är så mycket antisemitism i I&I, men I&I har alltid varit ett svårmodererat forum och det bästa man kan göra är att hjälpa moderatorerna genom att rapportera inlägg som gör att debatten spårar ur. I&I har både bra och trevliga moderatorer som säkerligen uppskattar lite hjälp från medlemmarna.
Hjälp är alltid uppskattat, och jag vet att de flesta användarna där inne gör sitt bästa för att hjälpa oss mods, det kommer mycket bra och korrekta RPs men som alla vet så är mer alltid bättre Så ser ni något som är tvivelaktigt tveka inte att skicka ett RP.

/mvh ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in