Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ni får diskutera detta ämne men ni ska diskutera det på det här sättet. Ni förstår, yttrandefrihet är det vi säger åt er att det är. Det är vad ni säger.
Vi säger att debatten inte bör ligga på en sexårings nivå.
Jag anser att varje normalbegåvad person kan klara av att ligga på den nivån vi idag kräver som minimum. Jag vet att det fanns användare som ansåg att hur negrer luktar var viktigt, eftersom vissa faktiskt försvarade dessa trådar.
Personligen anser jag att de är rena tramstrådarna, och inget som någon av de seriösare debattörerna kommer sakna.
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Är det ett Albanskt forum? Nord-Koreanskt? Nä, det här var ett ingrepp som ni helt enkelt saknar insikt i vad det innebär.
Yttrandefriheten blir värdelös ifall den används för att tysta motståndaren. När "All Makt Åt Sture" postar 130 inlägg på raken där man skriver "Ät bajs!!!" så blir resultatet att de seriösare användarna försvinner. När vi kastar ut "All Makt Åt Sture" så är det ett ingrepp mot yttrandefriheten.
Inte för att stoppa någon att ha en åsikt, utan för att stoppa de som är här i syfte att tysta de som verkligen har något att säga.
Bevisligen finns det ganska många som anser ämnet intressant, och det är därför avdelningen numera fungerar bra.
admin