Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-02-21, 00:42
Medlem
TechoNisses avatar
Jag undrar om det finns någon/något Cigarett paket med mer än Nikotin: 1,0 mg.. typ 1.5 lr något.. som man kan köpa i en vanlig Turk affär? och isf vad heter paketet?
Citera
2008-02-21, 17:24
Medlem
R.Rs avatar
Skulle inte du undvika nikotin?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=626884
Citera
2008-02-21, 17:40
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Skulle inte du undvika nikotin?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=626884

Det var väl hans kompis?
Citera
2008-02-21, 17:40
Medlem
knoxahs avatar
Någon för varifiera åt mig, men jag har för mig att det starkaste man får köpa i Sverige (EU?) är 1.0 mg niktoin. I Kina osv finns säkerligen cigg på 2-3.
Citera
2008-02-21, 17:41
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Någon för varifiera åt mig, men jag har för mig att det starkaste man får köpa i Sverige (EU?) är 1.0 mg niktoin. I Kina osv finns säkerligen cigg på 2-3.

Det där har jag också hört något om, men de allra flesta vanliga märken ligger väl på 0,8?
Citera
2008-02-21, 17:45
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Pall Mall hade varjefall förr i tiden ett nånstans över 2.0

Å andra sidan låg röda prins på nånstans 1.5-1.7 på den tiden..så det är möjligt att pall mall även de är svagare idag.
Citera
2008-02-21, 18:21
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Det var väl hans kompis?

Nej de tror jag inte, han skriver ju själv i tråden att han snusat choice och ska prova Onico så det rör väl honom själv. Men men, han kanske ska dra ner på halten nikotin han får genom snuset, för att lägga alla tillgängliga resurser på att dra i sig stark cigg
Citera
2008-02-21, 18:56
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Nej de tror jag inte, han skriver ju själv i tråden att han snusat choice och ska prova Onico så det rör väl honom själv. Men men, han kanske ska dra ner på halten nikotin han får genom snuset, för att lägga alla tillgängliga resurser på att dra i sig stark cigg

Hahaha, jag börjar bli allvarligt orolig för mitt minne, jag kmr aldrig ihåg saker och nu när jag väl trodde att jag kom ihåg nåt så var det ändå fel
Citera
2008-02-21, 19:17
Medlem
qapmocs avatar
Red Eagle har 1 om jag inte missminner mig.
Citera
2008-02-21, 19:44
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Hahaha, jag börjar bli allvarligt orolig för mitt minne, jag kmr aldrig ihåg saker och nu när jag väl trodde att jag kom ihåg nåt så var det ändå fel

Ah, jag lider också av samma sak, är förvirrad mest hela tiden och glömmer saker just nu märker jag
Citera
2008-02-21, 19:54
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ah, jag lider också av samma sak, är förvirrad mest hela tiden och glömmer saker just nu märker jag

Då är vi två! Häromdan skulle jag lämna min rock till kemtvätten, kmr fram till kemtvätten och kommer på att jag glömt rocken! Antar att det bara är en period av glömskhet just nu
Citera
2008-02-21, 23:34
Medlem
Oj du nej har sökt samma sak själv men har bara funnit John silver som är 1.0 och som ovan skrivit Red Eagle . Men bevakar detta inlägg skarpt för mer info
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in