2008-02-20, 13:33
Medlem
klos_s avatar
Hej!

Jag sitter och spelar "I wanna be that guy", och i det så hoppar man väldigt mycket, knappen är shits, som om man trycker förmånga grg på s¨blir det trga tangenter, men hur kan man göra för att det inte ska bli det? Finns det nått sett så man kan döda detta alternativ?

/Mvh Klos
Citera
2008-02-20, 13:35
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Hej!

Jag sitter och spelar "I wanna be that guy", och i det så hoppar man väldigt mycket, knappen är shits, som om man trycker förmånga grg på s¨blir det trga tangenter, men hur kan man göra för att det inte ska bli det? Finns det nått sett så man kan döda detta alternativ?

/Mvh Klos

Menar du "tröga tangenter" som när man trycker på Shift fem gånger i rad, eller att knappen blir trög?
Citera
2008-02-20, 13:36
Medlem
hollos avatar
Det står faktiskt i rutan som kommer upp.
Annars går du in i hjälpmedel i kontrollpanelen och ändrar.
Citera
2008-02-20, 13:36
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Hej!

/Mvh Klos

Få upp tröga tangenter igen, sen så kollar du runt lite där så ska du finna avaktivera tröga tangenter och blablabla.

dvs, om den lilla grafiska rutan för tröga tangenter poppar upp automatiskt.
orkar inte leta vart man ska gå in annars.
Citera
2008-02-20, 13:47
Medlem
klos_s avatar
Om man bara kryssar i den rutan så kommer det ju upp nästa gång man trycker 5grg i rad.

/Mvh Klos
Citera
2008-02-20, 14:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Om man bara kryssar i den rutan så kommer det ju upp nästa gång man trycker 5grg i rad.

/Mvh Klos

Använd en annan tangent att hoppa med?
Citera
2008-02-20, 14:19
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Hej!

/Mvh Klos
Tryck på shift fem gånger så att du får upp rutan. Därefter trycker du på inställningar och sen bockar du ur "aktivera kortkommando", eller något i den stilen.
Citera
2008-02-20, 14:40
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Använd en annan tangent att hoppa med?

Går inte å ändra.. Man kommer in där man bestämmer vilka knappar man ska ha, men när man väljer nån anna så ställs de tbx till default ändå..

/Mvh Klos
Citera
2008-02-20, 14:48
Medlem
Citat:
Går inte å ändra.. Man kommer in där man bestämmer vilka knappar man ska ha, men när man väljer nån anna så ställs de tbx till default ändå..

/Mvh Klos
Jag tryckte på shift 5 ggr och tryckte sedan på Inställningar som fanns där.
Det kom upp en ruta med lite olika grejer som man kunde välja, men jag tryckte snabbt på Inställnigar i Tröga Tangenter fönstret. Bockade ur Aktivera Kortkommandot. Sen verkställ osånt.
Funkade galant ..

No more "Tröga tangenter" for me
Citera
2008-02-20, 15:33
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jAnttila
Jag tryckte på shift 5 ggr och tryckte sedan på Inställningar som fanns där.
Det kom upp en ruta med lite olika grejer som man kunde välja, men jag tryckte snabbt på Inställnigar i Tröga Tangenter fönstret. Bockade ur Aktivera Kortkommandot. Sen verkställ osånt.
Funkade galant ..

No more "Tröga tangenter" for me

Tack.. Så jobbigt när den jävla rutan kommer up och man splattas

/Mvh Klos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här