2008-02-19, 16:30
Medlem
danyhs avatar
Jag har nyligen byggt en egen dator med moderkortet "gigabyte technology S-series ultra durable" och den har funkat helt underbart fram till nu.
Problemet som jag har fått är att jag inte får någon kontakt med min firewier på framsidan utav datorn. Anledningen till att jag använder den där fram är
att jag inte har nått annat uttag.

Problem:
När jag försöker koppla in min DV camera via firewier så får jag felmeddelandet "en USB-enhet känns inte igen" och har provat lite lätt att avinstallera
drivrutinerna till den för att sedan installera dem igen, men det gav inte någon effekt alls, fick samma problem igen. har sett massa olika sortes förklaringar
om hur man ska lösa detta (använt google) men ingen utav dem har funkat. Så därför vänder jag mig till er här på hårdvara forumet, för att se om ni
lyckas fixa detta problemt.

tack på förhand
//Danyh
Senast redigerad av danyh 2008-02-19 kl. 17:10.
Citera
2008-02-21, 14:03
Medlem
danyhs avatar
någon?
Citera
2008-02-21, 14:17
Medlem
Vad har du för moderkort? Har du läst i manualen? Går ju inte att koppla på så himla många olika sätt!
Citera
2008-02-21, 14:21
Medlem
danyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lhffan
Vad har du för moderkort? Har du läst i manualen? Går ju inte att koppla på så himla många olika sätt!

som jag skrev så har jag moderkortet "gigabyte technology S-series ultra durable".
och ja jag har läst i manualen. men kunde ej hitta nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in