• 2
  • 3
2008-02-19, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Som VD är det väl inte meningen att han ska stå och steka hamburgare utan snarare observera hur rutinerna följs eller behöver vidareutvecklas.
Frågan är väl egentligen inte vad de gör, utan vad de påstår att de gör.

Har killen jobbat på varje restaurang i två veckor eller har han stått på varje restaurang i två veckor med armarna i kors? Kanske lite dåligt formulerat men du hajar kanske poängen?

Citat:
Känner familjen sen långt tillbaka, det är ganska ironisk att se hur Kurt Bergfors ändrade attityd till handikappade efter sin dykningsolycka.
Innan hade han inte några rum anpassade för handikappade på sina hotell, han har sagt till mig att han inte ville ha såna som gäster. Men efteråt...
Är det sant, vilket jag inte tvivlar en sekund på att det är, så har familjen Bergfors tappat ännu mer respekt i mina ögon än vad de redan gjort. Äckliga hycklare är nog uttrycket jag söker.
Citera
2008-02-19, 22:52
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Frågan är väl egentligen inte vad de gör, utan vad de påstår att de gör.

Har killen jobbat på varje restaurang i två veckor eller har han stått på varje restaurang i två veckor med armarna i kors? Kanske lite dåligt formulerat men du hajar kanske poängen?

Är det sant, vilket jag inte tvivlar en sekund på att det är, så har familjen Bergfors tappat ännu mer respekt i mina ögon än vad de redan gjort. Äckliga hycklare är nog uttrycket jag söker.

Ja, vad ska man säga, Kurt hade ingen kunskap om handikappade osv, han gillade inte dom och tyckte att dom gav han hotell i Luleå en negativ vibb om dom besökte dom.

Men genom åren har han köpt en hel del Ferrari och Porsche av mig....men nuförtiden så bor han väl i Florida? Eller har jag fel?
Citera
2008-02-19, 23:09
Medlem
Kan man inte då fuska och lyssna på vad någon annan beställer medans man står i "säga-vad-jag-beställt-kön" och sedan upprepa det och på så sätt få sin mat snabbare? Detta förutsätter ju såklart att man inte är så petig med vad det är man får, men om det funkar så..
Senast redigerad av Drast 2008-02-19 kl. 23:42.
Citera
2008-02-20, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Kan man inte då fuska och lyssna på vad någon annan beställer medans man står i "säga-vad-jag-beställt-kön" och sedan upprepa det och på så sätt få sin mat snabbare? Detta förutsätter ju såklart att man inte är så petig med vad det är man får, men om det funkar så..

Om det år så pass mycket folk så spelar det ingen roll. Innan du kommit till den andra kassan så är din mat färdig. MAX är ju inte direkt kända för att vara snabba.
Citera
2008-02-24, 22:07
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Tenderloin:

Citat:
Vet någon förresten vart i tTockholm man kan få tag på det bröd MAX använder till sina friscoburgare? Har för mig att jag sett sådana förpackningar med MAX-logga på i nån butik för länge sedan.

Köpte en påse med sådana bröd senast idag, på Hemköp.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in