• 1
  • 2
2008-02-19, 13:39
Medlem
Pepsthecats avatar
okej....varför har man två kassor på MAX?...vad är meningen?....jag har inget speciellt problem med det....jag bara undrar....verkar onödigt....
Citera
2008-02-19, 13:42
Medlem
ancides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
okej....varför har man två kassor på MAX?...vad är meningen?....jag har inget speciellt problem med det....jag bara undrar....verkar onödigt....

For att man ska kunna ta emot fler kunder? :P

Sa du menar att alla max har tva kassor?
Citera
2008-02-19, 13:53
Medlem
Pepsthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ancide
For att man ska kunna ta emot fler kunder? :P

Sa du menar att alla max har tva kassor?
Det verkar mest knöligt.....och här i Lund så har alla MAX två kassor....kan nån seriös MAX-stammis svara...?
Citera
2008-02-19, 14:30
Medlem
glyos avatar
Citat:
Max Express i Sthlm och Luleå har inte två kassor. Anledningen till att man har två kassor är för att du i första säger vad du vill ha till köket (Så dom kan tillaga det). Sen går du till kassan och säger vad du beställt (så hon kan ta betalt av dig samt plocka ihop det). Eftersom dom ofta har massa kunder i Sthlm innerstad så har man valt att ta bort detta system då dom kontuerligt kan göra mat istället.
Citera
2008-02-19, 14:53
Medlem
Tenderloins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Max Express i Sthlm och Luleå har inte två kassor. Anledningen till att man har två kassor är för att du i första säger vad du vill ha till köket (Så dom kan tillaga det). Sen går du till kassan och säger vad du beställt (så hon kan ta betalt av dig samt plocka ihop det). Eftersom dom ofta har massa kunder i Sthlm innerstad så har man valt att ta bort detta system då dom kontuerligt kan göra mat istället.

Så... MAX i Stockholm gör inte alls "din burgare på beställning" som deras reklam säger? Eller?

Vet någon förresten vart i tTockholm man kan få tag på det bröd MAX använder till sina friscoburgare? Har för mig att jag sett sådana förpackningar med MAX-logga på i nån butik för länge sedan.
Citera
2008-02-19, 15:01
Medlem
grynings avatar
första kassan är till för beställning , sen går man till kassan och upprepar sin beställning.
Allt detta för att hamburgaren ska vara så "färsk" som möjligt när man får den på brickan.
Citera
2008-02-19, 15:07
Medlem
Idiotiskt system!
Alla som har varit på MAX med käringen och tre barn vet vad jag snackar om.
Först ska det beställas i ena, sen ska man komma ihåg vad alla beställde i andra kassan
Citera
2008-02-19, 15:10
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenderloin
Så... MAX i Stockholm gör inte alls "din burgare på beställning" som deras reklam säger? Eller?

Vet någon förresten vart i tTockholm man kan få tag på det bröd MAX använder till sina friscoburgare? Har för mig att jag sett sådana förpackningar med MAX-logga på i nån butik för länge sedan.

Det kommer nog strax att finnas på många olika ställen. Korvbrödsbagarn har börjat tillverka friscobröd för butiksförsäljning. http://www.korvbrodsbagarn.com/aktuellt/index.html
Citera
2008-02-19, 16:28
Medlem
ancides avatar
Citat:
Det verkar mest knöligt.....och här i Lund så har alla MAX två kassor....kan nån seriös MAX-stammis svara...?

Sa har det iaf inte varit pa dom max stallerna jag varit pa. Vi hade sa for typ 5 ar sen i min hemstad :P

Det nog nagot som varit med ett bra tag, men som inte blivit avskaffat pa alla stallen an.

Och foresten sa kan det vara bra att du forklarar lite mer exakt sa man slipper missforstand.
Citera
2008-02-19, 16:31
Medlem
Citat:

Allt på Max är onödigt....Käka på mcdonalds eller Burger king istället
Citera
2008-02-19, 16:33
Medlem
Läskigs avatar
Hur gör dom på ställen med bara en kassa då? får man uppvärmda burgare som på mcdonalds, eller får man stå och vänta i en evighet på att alla ska beställa en och en eller frågar dom folket bakanför i kön vad dom ska ha medans dom steker första personens burgare?
Citera
2008-02-19, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tenderloin
Finns ingen chans i helvete att det ska kunna hållas kl 3.15 en lördagnatt, är det lugnt i kassorna så brukar dock burgarna göras på beställning.

De imbecilla jävla idioterna längre upp i företaget som aldrig stått på golvet och jobbat (har de det så var det 15 år sen i nån jävla håla någonstans) verkar dock inte haja det och ligger på oss som iglar. Bröderna Bergfors kan dock suga min kuk, flintskalliga bögjävlar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in