Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-18, 22:26
  #1
Medlem
GNAGETjonass avatar
Tja, såg ett avsnitt av CSI:NewYork ikväll som handlade om ett spel som heter second life.Vad är det för spel egentligen, var inne på deras sida och reggade mig Så det finns altså påriktigt, vilket jag inte trodde..! Vad exakt går spelet ut på och är det massa "freaks" som spelar det, som på CSI
2008-02-18, 22:29
  #2
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GNAGETjonas
Tja, såg ett avsnitt av CSI:NewYork ikväll som handlade om ett spel som heter second life.Vad är det för spel egentligen, var inne på deras sida och reggade mig Så det finns altså påriktigt, vilket jag inte trodde..! Vad exakt går spelet ut på och är det massa "freaks" som spelar det, som på CSI


det är en chatt i princip, bara att du är en egen karaktär.
massa heta tjejer som utger sig från att vara 30 +, som egentligen bara är massa tjocka 50åriga gubbar från Flen. ja, taget från Magnus Betnér
2008-02-18, 23:00
  #3
Medlem
GNAGETjonass avatar
Ok tycker hela spelet ser äckligt skumt ut faktiskt Vem vet vad som döljer sig bakom alla dom olika avatarerna lixom..! El nu é jag säkert lite skeptisk bara för att jag såg CSI..
2008-02-18, 23:03
  #4
Medlem
hakans avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=389101
2008-02-18, 23:15
  #5
Medlem
Carradines avatar
Hur kan man ha missat Second Life egentligen? Spelet har funnits i flera år och är extremt välkänt i hela världen. För inte så länge sedan öppnade Sverige sin första virtuella ambassad i det spelet och Carl Bildt var personligen inloggad och klippte bandet.
2008-02-18, 23:17
  #6
Medlem
GNAGETjonass avatar
Ok, men då är det typ som "Sims" eller men lite mer invecklat.
2008-02-18, 23:34
  #7
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakan
http://www.flashback.org/showthread.php?t=389101
Fortsätt där. Tråd låst.

/ Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback