Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-18, 16:45
Medlem
Birabackens avatar
Tänkte vi kunde dela med oss av våra erfarenheter när det gäller maildrops utomlands. Vilken ska man välja? Sitter själv och letar lämplig ort att placera vissa "företag" på och vill gärna ha lite rekommendationer från de som varit med i gemet, om vi har några såna sköna lirare här på forumet

http://www.escapeartist.com/Global_Maildrops/

Där finns det länkar till mängder av olika maildrops. Någon som vet någon seriös? Gärna där man får ett telefonnummer också. De flesta känns jävligt dyra.
Citera
2008-02-19, 09:33
Bannlyst
Pålitligheten vet jag inget om men det borde gå att "googla" företagsnamnet och se om det dyker upp några klagomål.

Men att priserna skulle vara dyra vet jag väl inte. Fungerar Servicen som den ska så är tex 600-700 euro inte mycket att tala om.
Citera
2008-02-19, 16:27
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Pålitligheten vet jag inget om men det borde gå att "googla" företagsnamnet och se om det dyker upp några klagomål.

Men att priserna skulle vara dyra vet jag väl inte. Fungerar Servicen som den ska så är tex 600-700 euro inte mycket att tala om.

Näh, iofs. På ett år så är det inte så mycket pengar om man jämför mot den svenska skatten

Ska göra som du säger. Söka på Google och se vad folk skriver
Citera
2008-02-21, 20:14
Medlem
Ptomas avatar
Finns en hel del seriösa i england som både kan skicka vidare eller scanna och maila. Dyrt blir det bara om du har mycket post och/eller hur många tilläggstjänster du väljer. Frihet kostar. Svenska myndigheter har väldans svårt att få tillgång till din post.

Vill du ha något mer offshore så prova ptshamrock.com, de är seriösa och du hittar mycket info där.
Citera
2008-02-26, 07:17
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Finns en hel del seriösa i england som både kan skicka vidare eller scanna och maila. Dyrt blir det bara om du har mycket post och/eller hur många tilläggstjänster du väljer. Frihet kostar. Svenska myndigheter har väldans svårt att få tillgång till din post.

Vill du ha något mer offshore så prova ptshamrock.com, de är seriösa och du hittar mycket info där.

Trevlig länk! Ska läsa mer där
Citera
2008-02-26, 10:26
Medlem
El Guappos avatar
Mer än 20 länder att välja på samt att dom kan ordna en box i vilket land du vill under bordet :-)

https://www.executivemaildropservices.com/maildrops_international.html
Citera
2008-02-26, 14:32
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Guappo
Mer än 20 länder att välja på samt att dom kan ordna en box i vilket land du vill under bordet :-)

https://www.executivemaildropservices.com/maildrops_international.html

Är de seriösa? Har du använt dig av de?
Citera
2008-02-26, 18:41
Medlem
El Guappos avatar
Japp, kan varmt rekomenderas
Citera
2008-03-04, 17:02
Medlem
Birabackens avatar
Citat: