2013-04-04, 02:17
Medlem
unleash82s avatar
Tjoho!

Finns det ngon butik i gtet som sljer ego-ce4 tro?

Eller e cigg ht.

Mvh
Citera
2013-04-04, 11:57
Medlem
HansBrixs avatar
Ska du ha e-cigaretter med nikotin fr du bestlla. Finns butiker som sljer det ocks men jag knner inte till ngon i Gteborg, det r nmligen olagligt men mnga gr det i Malm. Ska du ha nikotinfritt s sljer Pressbyrn i Brunnsparken. Har ven sett butiker runt Olskroken som sljer men kan inte namnet p dessa.

www.nosmoke.se r Gteborgsbaserade vet jag men har ingen fysisk butik, men du kan chatta med dem p hemsidan s brukar det g att lsa det mesta.
Citera
2013-04-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Vad den fungerar perfekt, man mste bara ta sin tid p sig nr man fyller p, och vara frsiktig. Ingenting man gr i bilen direkt.

Jag var frsiktig, hllde sakta ver ett skrivbord och det gick rakt igenom. Polarens lcker nr han rker den, s nog fan r det ngot strul med T3orna. Min frra funkade dock vldigt bra.
Senast redigerad av Pardon 2013-04-05 kl. 02:01.
Citera
2013-04-05, 13:52
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansBrix
Ska du ha e-cigaretter med nikotin fr du bestlla. Finns butiker som sljer det ocks men jag knner inte till ngon i Gteborg, det r nmligen olagligt men mnga gr det i Malm. Ska du ha nikotinfritt s sljer Pressbyrn i Brunnsparken. Har ven sett butiker runt Olskroken som sljer men kan inte namnet p dessa.

www.nosmoke.se r Gteborgsbaserade vet jag men har ingen fysisk butik, men du kan chatta med dem p hemsidan s brukar det g att lsa det mesta.

Ok, tack fr infon!

Mvh
Citera
2013-04-06, 10:06
Medlem
cookizs avatar
Eftersom att det pratades om marijuana smak tidigare i trden s tnkte jag lnka denna: http://www.slutanu.com/product.html/...category_id=41 hittade den precis. Har inte provat den och det r bara smak. Ifall ngon har provat den kan dem grna f sga hur den smakade. r det nr den riktiga smaken? Eller smakar det konstgjort gdsel?
Citera
2013-04-06, 15:36
Medlem
MrDeltoids avatar
Det ska ju tydligen vara mycket svrt att ta fram en cannabissmak s jag har inga strre frhoppningar att denna kommer smaka rtt.
Fr ett tag sedan nr jag skte p just cannabissmaker s hittade jag en vendor som slde en cannabisjuice som visserligen inte smakade speciellt likt men som innehll ngon gaba-drog samt melatonin, den var s dyr att jag inte knde att det var vrt det men ngon gng borde man ju prova. Jag kommer inte ihg namnet p varken juicen eller vendorn men det borde inte vara s svrt att hitta.

Lade precis en bestllning p lite ny silica och kanthal och bestmde mig fr att sl till p en A7 (http://pink-mule.com/a5plus-dripper-ego-510-a5-crome) eftersom jag inte gen en dripper RBA. Ngon som provat denna?
Citera
2013-04-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Eftersom att det pratades om marijuana smak tidigare i trden s tnkte jag lnka denna: http://www.slutanu.com/product.html/...category_id=41 hittade den precis. Har inte provat den och det r bara smak. Ifall ngon har provat den kan dem grna f sga hur den smakade. r det nr den riktiga smaken? Eller smakar det konstgjort gdsel?

Fuzion har ju ocks en variant; "Bob Marley Blood, Strawberry fields with white chocolate lines and a hit of mary jane magic."

Personligen knner jag inte av ngon likhet, r nog som sagt svrt att reproducera.
Citera
2013-04-09, 11:39
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Jag var frsiktig, hllde sakta ver ett skrivbord och det gick rakt igenom. Polarens lcker nr han rker den, s nog fan r det ngot strul med T3orna. Min frra funkade dock vldigt bra.
Mste vara ngot fel med just din. Min fungerar bra.

Tpper du fr sughlet med nn tejpbit eller liknande? Och hur lkte den nr han rkte ifrn den?
Citera
2013-04-09, 12:21
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Mste vara ngot fel med just din. Min fungerar bra.

Tpper du fr sughlet med nn tejpbit eller liknande? Och hur lkte den nr han rkte ifrn den?

Det har ju kommit fram att det finns en hel del dliga T3 ute, det e ju liksom officiellt.
Citera
2013-04-09, 20:08
Medlem
Antiseptisks avatar
Ngon som varit i kontakt med eciggbutik.se

kpte och betalade fr varor i fredags p morgonen och har inte hrt ett knysst frn dem sedan dess.
Dem svarar inte p mail och deras telefon som jag frskt ringa 20+ ggr och ska vara online 09:00 - 15:30 piper bara ett par gnger nr man ringer som att det r avstngt,

Dem ligger visst bakom eciggshop.se med, undrar varfr man har 2 svenska sidor? bda sidorna hnvisar dock till den fysiska butiken p amiralsgatan i malm.

Hur som helst undrar jag om ngon haft ngon som helst kontakt med dem det senaste.

Jag r s jvla frbannad att jag kokar

Det gller dessutom en del pengar

mvh
Senast redigerad av Antiseptisk 2013-04-09 kl. 20:27.
Citera
2013-04-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Ngon som varit i kontakt med eciggbutik.se

kpte och betalade fr varor i fredags p morgonen och har inte hrt ett knysst frn dem sedan dess.
Dem svarar inte p mail och deras telefon som ska vara online 09:00 - 15:30 piper bara ett par gnger nr man ringer som att det r avstngt.

Dem ligger visst bakom eciggshop.se med, undrar varfr man har 2 svenska sidor? bda sidorna hnvisar till den fysiska butiken p amiralsgatan i malm dock.

Hur som helst undrar jag om ngon haft ngon som helst kontakt med dem det senaste.

Jag r s jvla frbannad att jag kokar

Det gller dessutom rtt mycket pengar, ignoranta krk.

mvh

Tydligen samma gare som dampshop.dk ocks, sidorna har ju inte direkt ngon proffsig framtoning. Alla projekten verkar rikta sig mot frstagngskparna, ngot som i sig r ett riskmoment d mngder av oserisa aktrer ppnat gonen fr den marknaden.

Fr man frga vad som hamnade i varukorgen?

Finns trdar med hundratals inlgg om butiken i fb-gruppen "E-cigarett Sverige" om du vill lsa mer.
Citera
2013-04-09, 20:43
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stighjalmar
Tydligen samma gare som dampshop.dk ocks, sidorna har ju inte direkt ngon proffsig framtoning. Alla projekten verkar rikta sig mot frstagngskparna, ngot som i sig r ett riskmoment d mngder av oserisa aktrer ppnat gonen fr den marknaden.

Fr man frga vad som hamnade i varukorgen?

Finns trdar med hundratals inlgg om butiken i fb-gruppen "E-cigarett Sverige" om du vill lsa mer.

Kpte 2 st Ego-ec4 och ett gng flaskor, blandade smaker. fick bekrftelse att betalningen var mottagen.

tack, ska lsa vidare om dessa filurer..

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in