2013-04-04, 02:17
Medlem
unleash82s avatar
Tjoho!

Finns det någon butik i götet som säljer ego-ce4 tro?

Eller e cigg öht.

Mvh
Citera
2013-04-04, 11:57
Medlem
HansBrixs avatar
Ska du ha e-cigaretter med nikotin får du beställa. Finns butiker som säljer det också men jag känner inte till någon i Göteborg, det är nämligen olagligt men många gör det i Malmö. Ska du ha nikotinfritt så säljer Pressbyrån i Brunnsparken. Har även sett butiker runt Olskroken som säljer men kan inte namnet på dessa.

www.nosmoke.se är Göteborgsbaserade vet jag men har ingen fysisk butik, men du kan chatta med dem på hemsidan så brukar det gå att lösa det mesta.
Citera
2013-04-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Vadå den fungerar perfekt, man måste bara ta sin tid på sig när man fyller på, och vara försiktig. Ingenting man gör i bilen direkt.

Jag var försiktig, hällde sakta över ett skrivbord och det gick rakt igenom. Polarens läcker när han röker den, så nog fan är det något strul med T3orna. Min förra funkade dock väldigt bra.
Senast redigerad av Pardon 2013-04-05 kl. 02:01.
Citera
2013-04-05, 13:52
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansBrix
Ska du ha e-cigaretter med nikotin får du beställa. Finns butiker som säljer det också men jag känner inte till någon i Göteborg, det är nämligen olagligt men många gör det i Malmö. Ska du ha nikotinfritt så säljer Pressbyrån i Brunnsparken. Har även sett butiker runt Olskroken som säljer men kan inte namnet på dessa.

www.nosmoke.se är Göteborgsbaserade vet jag men har ingen fysisk butik, men du kan chatta med dem på hemsidan så brukar det gå att lösa det mesta.

Ok, tack för infon!

Mvh
Citera
2013-04-06, 10:06
Medlem
cookizs avatar
Eftersom att det pratades om marijuana smak tidigare i tråden så tänkte jag länka denna: http://www.slutanu.com/product.html/...category_id=41 hittade den precis. Har inte provat den och det är bara smak. Ifall någon har provat den kan dem gärna få säga hur den smakade. Är det när den riktiga smaken? Eller smakar det konstgjort gödsel?
Citera
2013-04-06, 15:36
Medlem
MrDeltoids avatar
Det ska ju tydligen vara mycket svårt att ta fram en cannabissmak så jag har inga större förhoppningar att denna kommer smaka rätt.
För ett tag sedan när jag sökte på just cannabissmaker så hittade jag en vendor som sålde en cannabisjuice som visserligen inte smakade speciellt likt men som innehöll någon gaba-drog samt melatonin, den var så dyr att jag inte kände att det var värt det men någon gång borde man ju prova. Jag kommer inte ihåg namnet på varken juicen eller vendorn men det borde inte vara så svårt att hitta.

Lade precis en beställning på lite ny silica och kanthal och bestämde mig för att slå till på en A7 (http://pink-mule.com/a5plus-dripper-ego-510-a5-crome) eftersom jag inte ägen en dripper RBA. Någon som provat denna?
Citera
2013-04-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Eftersom att det pratades om marijuana smak tidigare i tråden så tänkte jag länka denna: http://www.slutanu.com/product.html/...category_id=41 hittade den precis. Har inte provat den och det är bara smak. Ifall någon har provat den kan dem gärna få säga hur den smakade. Är det när den riktiga smaken? Eller smakar det konstgjort gödsel?

Fuzion har ju också en variant; "Bob Marley Blood, Strawberry fields with white chocolate lines… and a hit of mary jane magic."

Personligen känner jag inte av någon likhet, är nog som sagt svårt att reproducera.
Citera
2013-04-09, 11:39
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Jag var försiktig, hällde sakta över ett skrivbord och det gick rakt igenom. Polarens läcker när han röker den, så nog fan är det något strul med T3orna. Min förra funkade dock väldigt bra.
Måste vara något fel med just din. Min fungerar bra.

Täpper du för sughålet med nån tejpbit eller liknande? Och hur läkte den när han rökte ifrån den?
Citera
2013-04-09, 12:21
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Måste vara något fel med just din. Min fungerar bra.

Täpper du för sughålet med nån tejpbit eller liknande? Och hur läkte den när han rökte ifrån den?

Det har ju kommit fram att det finns en hel del dåliga T3 ute, det e ju liksom officiellt.
Citera
2013-04-09, 20:08
Medlem
Antiseptisks avatar
Någon som varit i kontakt med eciggbutik.se

köpte och betalade för varor i fredags på morgonen och har inte hört ett knysst från dem sedan dess.
Dem svarar inte på mail och deras telefon som jag försökt ringa 20+ ggr och ska vara online 09:00 - 15:30 piper bara ett par gånger när man ringer som att det är avstängt,

Dem ligger visst bakom eciggshop.se med, undrar varför man har 2 svenska sidor? båda sidorna hänvisar dock till den fysiska butiken på amiralsgatan i malmö.

Hur som helst undrar jag om någon haft någon som helst kontakt med dem det senaste.

Jag är så jävla förbannad att jag kokar

Det gäller dessutom en del pengar

mvh
Senast redigerad av Antiseptisk 2013-04-09 kl. 20:27.
Citera
2013-04-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Någon som varit i kontakt med eciggbutik.se

köpte och betalade för varor i fredags på morgonen och har inte hört ett knysst från dem sedan dess.
Dem svarar inte på mail och deras telefon som ska vara online 09:00 - 15:30 piper bara ett par gånger när man ringer som att det är avstängt.

Dem ligger visst bakom eciggshop.se med, undrar varför man har 2 svenska sidor? båda sidorna hänvisar till den fysiska butiken på amiralsgatan i malmö dock.

Hur som helst undrar jag om någon haft någon som helst kontakt med dem det senaste.

Jag är så jävla förbannad att jag kokar

Det gäller dessutom rätt mycket pengar, ignoranta kräk.

mvh

Tydligen samma ägare som dampshop.dk också, sidorna har ju inte direkt någon proffsig framtoning. Alla projekten verkar rikta sig mot förstagångsköparna, något som i sig är ett riskmoment då mängder av oseriösa aktörer öppnat ögonen för den marknaden.

Får man fråga vad som hamnade i varukorgen?

Finns trådar med hundratals inlägg om butiken i fb-gruppen "E-cigarett Sverige" om du vill läsa mer.
Citera
2013-04-09, 20:43
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stighjalmar
Tydligen samma ägare som dampshop.dk också, sidorna har ju inte direkt någon proffsig framtoning. Alla projekten verkar rikta sig mot förstagångsköparna, något som i sig är ett riskmoment då mängder av oseriösa aktörer öppnat ögonen för den marknaden.

Får man fråga vad som hamnade i varukorgen?

Finns trådar med hundratals inlägg om butiken i fb-gruppen "E-cigarett Sverige" om du vill läsa mer.

Köpte 2 st Ego-ec4 och ett gäng flaskor, blandade smaker. fick bekräftelse att betalningen var mottagen.

tack, ska läsa vidare om dessa filurer..

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in