Citat:
Ursprungligen postat av
#LOUDmouth#
Nja, inte nödvändigtvis. Även om det förstås är vanligast med hög VG i short/long fills så finns det faktiskt ett gäng med 50/50. T.ex. alla från Halo.
/#LOUDmouth#
Å fan, det visste jag inte faktiskt. Jag testade alla möjliga märken först tills Rev Pod började med salt, nu är det de enda jag röker. Dom är 50/50 så jag kan inte använda vapes som enbart kräver 70/30. Pajade en vape för 600 spänn då jag sket i det och puffa på i alla fall. lol
Citat:
Ursprungligen postat av
RavyBaby
Kollade igår lite grann, shortfills så måste man väl köpa till nicoshots right? Tips även på en ny vape? Min vaporesso nano just chill börjar bli keff, köpte ny podd knappt en vecka gammal och får redan börja ”suga” som en idiot samt så kommer lite av e-vätskan upp från munstycket så att säga, alltid kört på rekommendationen på 50/50
Vill ha en som håller lite Längre än en vecka
Oj, längre än en vecka måste du nog köra shortfills, du sprutar i nicoshotten i stora flaskan och skakar den bara. Som sagt jag har ingen riktig koll längre då jag bara röker Rev Pod Salt men det blir dyrt i längden. Suger i mig en 10ml på två-tre dar. Har massa vapes men den enda jag använder är en Vaporesso Xros 4 med 3ml pods. Inte mini vartianten utan den med knapp. Grym vape.