2017-01-06, 14:27
Medlem
Tattarhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
Testa att låta den ligga i vodka eller ren sprit några timmar, skölj sedan med varmt vatten och låt torka ordentligt!

Grovt bränd kan även vara tecken på att han har kört slut på juice och brännt filtret i den.
Citera
2017-01-07, 00:21
Medlem
Closters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Grovt bränd kan även vara tecken på att han har kört slut på juice och brännt filtret i den.

Förmodligen, men försöka duger!
Citera
2017-01-07, 11:02
Bannlyst
Citat:
Testa att låta den ligga i vodka eller ren sprit några timmar, skölj sedan med varmt vatten och låt torka ordentligt!

köpte bomull och försökte montera in det själv men det gick åt helvete, så har slängt atomizern nu.
Får försöka klara mig utan nikotin i nån vecka nu.
Citera
2017-01-07, 11:36
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkanbinkan
köpte bomull och försökte montera in det själv men det gick åt helvete, så har slängt atomizern nu.
Får försöka klara mig utan nikotin i nån vecka nu.

Och efter någon vecka är det väl bara dumt att börja igen..
Citera
2017-01-07, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TobaksHasse
Och efter någon vecka är det väl bara dumt att börja igen..
tänker sluta när jag kommit hem till sverige igen, vill inte förstöra resan.
Citera
2017-01-08, 02:35
Medlem
Y0, varit borta ur el-ciggssvängen ett tag (typ två år enligt senast aktiva period på fb) men jag har fortfarande använt min.

SÅ vad finns det för seriösa svenska företag idag? Börjar se lite mer ploppa upp i Sthlm så det är nice. Specifikt om ni vet något SVENSKT företag som säljer Yaeliq? Innan folk börjar skrika alienexpress eller vad som är hett just nu så väljer jag svenskt för att
1. kundservice på svenska
2. oftast snabbare frakt
3. stödjer svensk näringsliv

Jag vill gärna hitta en ny clearo då min peakomizer 2.0 börjar se till åren, så släng iväg alla tips ni har så länge det finns förbrännare att köpa. Jag pillar inte själv med sånt.
Citera
2017-01-08, 14:40
Medlem
Yaeliq finns hos eSmokes & Vapes.se.
Citera
2017-01-09, 17:34
Medlem
Började vapa idag. Eleaf Pico 75w. Fuktade bomullen i coilen innan första användning, och det brummar på bra på 25w och okänt luftmotstånd, men behöver jag fukta den innan varje användning eller varje ny dag, eller inte alls nu? Använt vapen kontinuerligt under dagen med typ 2h mellanrum, och det fungerar bra.

Tillägg: hur länge beräknas min standard 0,3 ohm-oil räcka om jag kör på 25w och har igång vapen 5 minuter x 15 tillfällen om dagen?
Senast redigerad av Nachtzeit 2017-01-09 kl. 17:42.
Citera
2017-01-11, 04:48
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Tack för tipsen! Köpte en av varje De lär väl komma i början på nästa vecka.

Jag är sjukt nöjd med min Innokin Endura T18! Väldigt lätt att använda, lagom stor tank och ganska likt cigaretter i rökutveckling och hur hårt du behöver dra.
Vad tyckte du om bubblegum? (Om du redan fått paketet)
Citera
2017-01-11, 14:34
Bannlyst
Är det någon som haft att göra med myvape.se? Beställde där 29/12 och ingen post 'n. Får såklart inget svar på mailen.
Citera
2017-01-13, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Är det någon som haft att göra med myvape.se? Beställde där 29/12 och ingen post 'n. Får såklart inget svar på mailen.

Fick paketet idag. nu återstår att se om det är alla sakerna med. Kommer aldrig beställa där igen.
Citera
2017-01-13, 17:11
Medlem
Closters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Vad tyckte du om bubblegum? (Om du redan fått paketet)

Den var grym och jag har redan beställt mer! Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in