2014-10-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Behöver en langare på e-juicer med nikotin.

Krav!
Tar VISA! (inte paypal)
Ligger i EU i ett land som enligt lag får sälja nikotin-juice online (alltså inte Sverige).

Hmm finns svenska butiker som säljer. Annars har jag ett lager fortfarande som behöver tömmas upp en aning
Citera
2014-10-01, 22:32
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridan
Hmm finns svenska butiker som säljer. Annars har jag ett lager fortfarande som behöver tömmas upp en aning

Problemet är att tullen snor skiten om det skickas hit från Sverige, eftersom det inte är tillåtet med internetförsäljning(distribution ) av e-juice i Sverige.
Citera
2014-10-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anksoppa
Behöver hjälp! Har letat överallt efter en VG smak som smakar sött men har nikotin.
Beställde nyligen 30Ml redbull smak med 6mg nikotin, men den smakar starkt.

Efter att ha googlat lite så verkar det som att det alltid smakar starkt med nikotin, så det gör inget.
Men letar då efter en smak att endast leka lite med utöver den jag använder dagligen.

En så mycket Vg baserad smak som möjligt då det skall ge tjockare rök, som ändå smakar gott!
Vet någon vart man kan hitta det? Har letat överallt.
Helt redbull smak om det finns

Mvh

Kanske något för dig?
http://swecig.se/e-juice-e-vatska/e-...-e-liquid-usa/
Citera
2014-10-02, 20:29
Citat:
Ursprungligen postat av Enator12
Kanske något för dig?
http://swecig.se/e-juice-e-vatska/e-...-e-liquid-usa/

Bra priser för 30ml iaf. Funderar på en beställning.... Något generellt tips på smak?
Citera
2014-10-02, 21:19
Medlem
Nej inte jag. Jag sitter fast med Suprem-e lol
Citera
2014-10-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Problemet är att tullen snor skiten om det skickas hit från Sverige, eftersom det inte är tillåtet med internetförsäljning(distribution ) av e-juice i Sverige.

Ah du bor inte i Sverige?
Då blir det lättare om du specicerar vilket land du ska ha grejorna till

Italien England har en hel del suppliers som är helt ok
Citera
2014-10-07, 22:01
Medlem
GreenStuffs avatar
Fick hem en ny sändning från min favorit leverantör av e-juicer (MTBakervapor) & förutom juicer hade jag också beställt nya bvc coils till mina Nautilus tankar....men, den som packade paketet hade lagt i fel typ av Aspire bvc coils... kontaktade customerservice & utan snack skickar de rätt brännarhuvuden....dvs precis som det skall vara.

GWAR Spew: Den som tycker om melon kommer förmodligen att älska den här....mycket smak & doft.....riktigt trevlig faktiskt & eftersom det är en GWAR juice så behöver den inte stå till sig. Hamnar på delad topp placering med Bloodbath.

Vanilla custard: 50/50 & 3st flavor shots..... nä, inte i närheten av den mängd smak jag vill ha (faktiskt förvånansvärt lite smak) utan den får stå till sig några veckor & förhoppningsvis så kommer smakerna fram då.

För den som tycker om blåbär kan jag verkligen rekommendera Blue Moo (blåbär & grädde) .... min ADV förnärvarande....
Citera
2014-10-08, 14:49
Bannlyst
Scamvarning för ecocig.se! Beställde 3 pack ejuice internetbetalning men får inget och kundtjänst svarar inte. Dom har skött förut men nu vet jag inte.

Visserligen är dom svindyra men jag gillar deras e-juice.

Typ Hangsen undviker man ju...

Någon mer som har något att tillägga om ecocig.se?

(Grattis till min första post. Jag har läst flashback i +10 år men har inte haft något behov av att deltaga i diskussioneena).
Citera
2014-10-08, 14:55
Bannlyst
Min första post och jag stavar illa som fan. Shame on me (skrev på mobil).
Citera
2014-10-08, 15:05
Bannlyst
Hur fan startar man en tråd på fb?! Vill varna för scam.
Citera
2014-10-08, 15:42
Medlem
Jag har handlat från ecocig.se och har inte haft problem med dem.
Citera
2014-10-08, 15:54
Bannlyst
Som jag försökte säga så har jag inte heller haft problem med dom tidigare. Men nu verkar jag inte få det jag beställt och betalat för och kundtjänst svarar inte. Därav scamvarningen.

Finns det någon från ecocig som läser det här så är jag tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in