Citat:
Så då har jag beställt Long Bottom Leaf därifrån. Tog en Oak Barrel Cider också.Ja, dom är som vilka såser som helst. Dom är alla 100% VG dock så dom är rätt tjocka. Jag kan varmt rekommendera Long Bottom Leaf. Nu var det visserligen länge sedan jag smakade den men den var så god att jag gjorde flera beställningar. Kan närmast beskriva den som en mörk, karamelliserad tobak med en hel del djup. Grandpa´s Cough Medicine är också en juice från epipemods som är värd att provas förutsatt att man gillar Chaikryddor och absinth, varning för att använda i plasttanker dock.
Anledningen till att jag blandar eget är för att priset är så löjligt lågt och med min ekonomi så har jag inte mycket till val. 100ml uppblandad juice, beroende på vilka smaker jag använder, kostar mig 80-120kr. Med dom kostnaderna så får jag pengar till att prova fler smaker än jag annars hade haft råd med.
En förbrännare på 2.5ohm @ 4.8v på en twist kommer alltid att ge längre batteritid än 1.9ohm @ 4.8v på en twist. Ju högre watt desto lägre batteritid.
Anledningen till att jag blandar eget är för att priset är så löjligt lågt och med min ekonomi så har jag inte mycket till val. 100ml uppblandad juice, beroende på vilka smaker jag använder, kostar mig 80-120kr. Med dom kostnaderna så får jag pengar till att prova fler smaker än jag annars hade haft råd med.
En förbrännare på 2.5ohm @ 4.8v på en twist kommer alltid att ge längre batteritid än 1.9ohm @ 4.8v på en twist. Ju högre watt desto lägre batteritid.
Roliga är dom också:
1. Your online shopping skills are truly exceptional.
2. UK-Eliquid has strong feelings for you.
3. See 1 & 2.
Någon elektriker lär jag aldrig bli. Men om man drar ner volten på en lågohmare, och får samma smak som en högohmare, så drar inte högohmaren mer ström bara för att det är mer volt, så länge watten är densamma.
Om jag förstår rätt.
Citat:
Gillar du mentol borde du nog gilla Ice Mint från e-bloss. Rejält med mentol i den.Jag har nog smakat de flesta mentolsmaker där finns där ute (stora tillverkare) och jämfört med min egenblandade, de andra smakar inte ens nära så bra som jag själv kan blanda.
En annan fördel är att jag själv kan öka/minska smaken så den passar mig till 100%. Kanske vill blanda olika smaker för att hitta något nytt som är gott. Samt som MrDeltoid nämnde att det är mycket billigare.
En annan fördel är att jag själv kan öka/minska smaken så den passar mig till 100%. Kanske vill blanda olika smaker för att hitta något nytt som är gott. Samt som MrDeltoid nämnde att det är mycket billigare.
Citat:
Om du väljer lägsta motståndet (1,9 tror jag för Kanger) så duger det i allmänhet med ett standardbatteri på 3,7 volt. Med högre motstånd behöver du helt säkert en twist, spinner eller mod.
Nu bidde det lite problem här!
Ciggen slutade ge ifrån sig rök efter att jag fyllt på juice.
Testade med den andra brännaren som följde med när jag köpte min
Mini Protank (V2) och då funkade det.
Vet inte om jag förstört brännaren av ngn anledning eller om de bara håller i ca 2 veckor.
Jag har inte torrkört brännaren
Är nu inne på light your fire's sida för att köpa några brännare.
Men där ska jag uppge vilket motstånd jag vill ha.
Hur ska jag veta det??
Please help!!
Ciggen slutade ge ifrån sig rök efter att jag fyllt på juice.
Testade med den andra brännaren som följde med när jag köpte min
Mini Protank (V2) och då funkade det.
Vet inte om jag förstört brännaren av ngn anledning eller om de bara håller i ca 2 veckor.
Jag har inte torrkört brännaren
Är nu inne på light your fire's sida för att köpa några brännare.
Men där ska jag uppge vilket motstånd jag vill ha.
Hur ska jag veta det??
Please help!!