2008-02-26, 01:51
Medlem
Mizz Skånes avatar
har följt tråden med spänning.. men det ska bli intressant nu hur det blir, hade dom ett förhållande sidan av, kommerpolisen tala om för oss hur mycket samtal o sms dom hittar bakåt i tiden..

har man fått reda på hur mordet gick till har dom vallat han?
hon va naken o inte våldtagen/: skulle han slita av henne kläderna.. hade det redan tagits av? eller? o sen band han henne lite snabbt. där börja hon kanske inte vilja längre.. då skrek hon massa hemska saker.. för hon va tuff i mun.. han fick panik o slog henne i huvudet.. hon dog, (otur) han får panik o 19 år som han e slänger han henne bakom där inne på byggplatsen för han har sett på CIA... knas de hära.. jag vill verkligenn se Bildagboken på CFs flickvän Pm tack
Citera
2008-02-26, 01:56
Medlem
Sugarfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foffifriend
Vill inte hänga ut någon, men om man kollar i flickvännens gästbok på bdb verkar det som att han har varit "otrogen" förut. Så att han och R-M bestämde träff för att lära känna varandra bättre på ett eller annat sätt verkar troligt.

Kan du citera från bdb eller förklara vad du menar? Har själv uppfattat det som att de enligt henne hade det ganska bra.
Citera
2008-02-26, 01:58
Medlem
Sugarfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizz Skåne
har följt tråden med spänning.. men det ska bli intressant nu hur det blir, hade dom ett förhållande sidan av, kommerpolisen tala om för oss hur mycket samtal o sms dom hittar bakåt i tiden..

har man fått reda på hur mordet gick till har dom vallat han?
hon va naken o inte våldtagen/: skulle han slita av henne kläderna.. hade det redan tagits av? eller? o sen band han henne lite snabbt. där börja hon kanske inte vilja längre.. då skrek hon massa hemska saker.. för hon va tuff i mun.. han fick panik o slog henne i huvudet.. hon dog, (otur) han får panik o 19 år som han e slänger han henne bakom där inne på byggplatsen för han har sett på CIA... knas de hära.. jag vill verkligenn se Bildagboken på CFs flickvän Pm tack

Polisen har inte läckt ut med någonting, det enda man vet är att de haft kontakt med varandra genom sms och att de träffats på Fredag kväll.
Citera
2008-02-26, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarfree
Kan du citera från bdb eller förklara vad du menar? Har själv uppfattat det som att de enligt henne hade det ganska bra.

Inte mot henne. Kolla hennes bilddagbok den 29 april 2007.
Citera
2008-02-26, 02:12
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:

Du har inte missat något? Vad skall vi se den 29e april? Två olika msn-fönster-screenshots. Dom säger mig ingenting mer än att dom börjar bli kära i varandra där?
Citera
2008-02-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Du har inte missat något? Vad skall vi se den 29e april? Två olika msn-fönster-screenshots. Dom säger mig ingenting mer än att dom börjar bli kära i varandra där?

Komentaren under andra bilden "haha, så de var dig han höll på med när vi var tsm^^"
Citera
2008-02-26, 02:20
Medlem
Sugarfrees avatar
Citat:

Aha nu såg jag. Intressant! Stärker verkligen teorin om att han hade ett hemligt förhållande med RM.
Citera
2008-02-26, 02:23
Medlem
Sugarfrees avatar
Citat:
Komentaren under andra bilden "haha, så de var dig han höll på med när vi var tsm^^"

Förövrigt så skrevs den kommentaren igår kl 16:59 och besvarades också av CF flickvän 17:16.
Citera
2008-02-26, 02:30
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarfree
Aha nu såg jag. Intressant! Stärker verkligen teorin om att han hade ett hemligt förhållande med RM.
Det är väl antagligen C-F's ex-flickvän som är lillank?
Jag tolkar det som att C-F's och flickvännen lärde känna varandra genom nån nätsida, eller har jag fel? " vi började prata vid 21a april"
Citera
2008-02-26, 03:05
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Det är väl antagligen C-F's ex-flickvän som är lillank?
Jag tolkar det som att C-F's och flickvännen lärde känna varandra genom nån nätsida, eller har jag fel? " vi började prata vid 21a april"

Ja, det gjorde dom. Och den här konversationen som började mellan dom skall bli otroligt jävla intressant att följa haha

Två stk ex-flickvänner (får man nu räkna dom som) där bägge blivit bedragna av samma hingst. Såvida nu inte min nya teori stämmer och "SM" (nuvarande flickvännen) verkligen lite är delaktig i hela mordscenariot. Då blir hon kanske inget ex.

Läste nånstans att han och SM hade varit ihop i 3år typ. Det kan ju inte stämma då dom första ggn började prata med varandra var 21 April och blev nog inte ihop förrns ett bra tag därefter.
Citera
2008-02-26, 03:11
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Läst och hitat mer av deras konversation men ser där att låt oss kalla henne "A" dvs hans flickvän före SM nu har konstaterat att det inte var SM som han var otrogen med under den tiden dom var tillsammans.
Citera
2008-02-26, 03:33
Medlem
nån som kan passa länken till bdb:n ni pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in