• 1
  • 2
2008-07-03, 15:46
Medlem
Buckners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefcairion
håller med kör det oxå för vart trött på de dåliga funktionerna i webbläsaren. lätt att installera, bara starta upp och så spela

Precis, går dessutom att använda till andra program i fall dom inte finns för mac.
Citera
2010-02-18, 20:32
Bannlyst
En rejäl bump nu, men har problem med att starta fulltilt's pokerklient för Mac. Installerar och när det står att installationen är klar så trycker jag "avbryt" (quit stod det på deras hemsida) Men när jag väl startar pokerklienten sen så kommer det upp en Fulltilt ruta tom på text och endast en ok knapp att trycka på. Vad göra?
Citera
2010-02-18, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
En rejäl bump nu, men har problem med att starta fulltilt's pokerklient för Mac. Installerar och när det står att installationen är klar så trycker jag "avbryt" (quit stod det på deras hemsida) Men när jag väl startar pokerklienten sen så kommer det upp en Fulltilt ruta tom på text och endast en ok knapp att trycka på. Vad göra?

Hade själv samma problem. Kommer inte ihåg hur jag löste det, men maila deras spport. Hittade detta svar från de i inboxen:

Citat:
I am sorry to hear that you are still having this issue with the Full Tilt Poker software.

Here are some suggestions that may help.

Try opening several tables at once to see if one pops up. If you are able to open a table, please select "Layout" in the top right corner of the table and then "Cascade Tables" or "Tile Tables".

If this does not work, please use "Finder" to locate the preference file named "com.FullTiltPoker.plist" and trash it. Then, empty your trash and reopen the Full Tilt Poker software.

If you are still unable to view the tables, please let us know, and we will be happy to assist you further.

Thank you for your patience and understanding. Full Tilt Poker is dedicated to providing our players with thorough customer service. If you have any other questions, please feel free to email us.

Regards,

Joe G
Technical Representative
Full Tilt Poker Support
Citera
2010-02-22, 22:05
Medlem
Använder Full Tilt och tycker att det fungerar kanon!
Citera
2010-02-23, 19:51
Medlem
pissmans avatar
åländska Paf.fi har även dom en mac klient som funkar bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in