Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-02-18, 11:56
Medlem
Några bra poker siter eller clienter till mac? helst med massa freerolls så man inte behöver pejja fast ändå spela med riktiga pengar.
Citera
2008-02-18, 12:04
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Några bra poker siter eller clienter till mac? helst med massa freerolls så man inte behöver pejja fast ändå spela med riktiga pengar.

Fins bara Full tilt poker som stand alone-klient.
Sen kan du ju spela en massa på nätet i webbläsaren, t ex svenska spel.

Kan dock rekommendera Full tilt!
Citera
2008-02-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Fins bara Full tilt poker som stand alone-klient.
Sen kan du ju spela en massa på nätet i webbläsaren, t ex svenska spel.

Kan dock rekommendera Full tilt!

jag har full tilt men jag fattar inte hur jag kommer in på en helt gratis freeroll?
Citera
2008-02-18, 17:09
Medlem
Crunchies avatar
man klickar på den
och sen på "join"-knappen

om inte detta hjälper maila support@fulltiltpoker.com
Citera
2008-02-18, 17:10
Medlem
Nemans avatar
Själv så sitter jag inne på Pokerstars.
Citera
2008-02-18, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
man klickar på den
och sen på "join"-knappen

om inte detta hjälper maila support@fulltiltpoker.com

men jag kan inte lägga in pengar :O fast jag vill spela utan att göra det.
Citera
2008-02-18, 17:49
Medlem
Meursaults avatar
Det finns ju alltid iPoker. Gammalt som gatan. Jag är ganska säker på att det hette något helt annat från början, för det är definitivt äldre än den första iMacen. Det har fortfarande kvar dom gamla röstsynteskommentatorerna. Hahaha! Det låter så jävla roligt med datorgenererade entoniga röster från början av 90-talet. Det är en pokersimulator, dock. Inget onlinespel alls.
Citera
2008-06-29, 15:23
Medlem
mrhankeys avatar
Parallels, boot camp + poker = sant?

Hej!
Innan besserwisserna har intagit så kan jag påbörja med att jag har visst sökt efter i sökfunktionen. Har inte hittat något klockrent, och därför tänkte jag låna tråden.
Ongame-, FullTiltpoker, iPokernetwork är bara ett par exempel där man kan lira poker på ens mac. Men finns det ingen som kan ladda hem (alltså inte bara att man ska kunna lira genom webläsaren) och lira på? Har iofs inte provat iPoker men jag tänkte mig mera av de större nätverken. Har tröttnat ganska så mycket på att man inte kan förstora/förminska borden och utnyttja mer eller mindre nödvändiga funktioner som de nerladdningsbara funktionerna har att erbjuda. Därför tänkte jag även ta upp möjligheten av att lira poker genom parallels/boot camp då jag har tröttnat ganska rejält på att sådana funktioner än inte har kommit ut på macklienterna.
Vilket är att föredra? Jag har parallels desktop installerad men kan nämligen inte spela poker på den, vad kan det bero på? Jag kan dessutom inte förstora bilden, dvs köra helskräm på parallels och få hela bilden utdragen.
Tack på förhand!
MVH
Mrhankey
Citera
2008-07-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrhankey
Hej!
Innan besserwisserna har intagit så kan jag påbörja med att jag har visst sökt efter i sökfunktionen. Har inte hittat något klockrent, och därför tänkte jag låna tråden.
Ongame-, FullTiltpoker, iPokernetwork är bara ett par exempel där man kan lira poker på ens mac. Men finns det ingen som kan ladda hem (alltså inte bara att man ska kunna lira genom webläsaren) och lira på? Har iofs inte provat iPoker men jag tänkte mig mera av de större nätverken. Har tröttnat ganska så mycket på att man inte kan förstora/förminska borden och utnyttja mer eller mindre nödvändiga funktioner som de nerladdningsbara funktionerna har att erbjuda. Därför tänkte jag även ta upp möjligheten av att lira poker genom parallels/boot camp då jag har tröttnat ganska rejält på att sådana funktioner än inte har kommit ut på macklienterna.
Vilket är att föredra? Jag har parallels desktop installerad men kan nämligen inte spela poker på den, vad kan det bero på? Jag kan dessutom inte förstora bilden, dvs köra helskräm på parallels och få hela bilden utdragen.
Tack på förhand!
MVH
Mrhankey

Tjenare.
Själv har jag både full tilt och pokerstars som macprogram (där du kan resizea fönster osv). Dock spelar jag mest på ongame (betsson för tillfället), och det kör jag i parallells desktop. Funkar finfint. Går ju även att köra i browsern, men då är man begränsad till stora fönster och endast 4 bord, och jag gillar att 9-tabla med miniview Jag skulle tro att du tankat det från nätet, och då kräver det lite klureri för att lyckas installera "parallell tools" (som finns att välja i en meny i parallells-programmet). Det ger dig tillgång till att kunna köra olika modes, som fullskärm, fönster, eller integrerat (så du har Windows-fönstrena direkt i OS X, mycket trevligt!).

Funkar internet överhuvudtaget för dig i parallells? För mig funkade internet direkt vill jag minnas. Däremot så var det en period (mycket sjukt) när Internet inte funkade i windows på typ 2 veckor, men helt plötsligt kom det igen, utan att jag egentligen gjorde någonting. Kolla inställningarna för hur den ska använda internet. På mitt windows har jag ikryssad "device status: enabled, connect cable at startup" och under "emulation" ska det va shared networking. Kanske kan hjälpa.
Citera
2008-07-03, 10:39
Medlem
Buckners avatar
För dom som inte kan köras i browsern och inte har mac klient skulle jag rekommendera http://www.vmware.com/products/fusion/ och en windowslicens
Citera
2008-07-03, 10:44
Medlem
Cediss avatar
Kan rekomendera Pokerstars, dom är seriösa och kör nordic freerolls varje dag kl.21.10 plus andra gratisturneringar.
Klienten som du kör på macen hittar du här http://www.pokerstars.com/PokerStarsInstall.dmg
Japp den är i betastadiet men jag har inte haft ett enda problem med den, och jag spelar en del
Citera
2008-07-03, 15:16
Medlem
Nefcairions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckner
För dom som inte kan köras i browsern och inte har mac klient skulle jag rekommendera http://www.vmware.com/products/fusion/ och en windowslicens

håller med kör det oxå för vart trött på de dåliga funktionerna i webbläsaren. lätt att installera, bara starta upp och så spela
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in