2008-02-18, 02:02
Medlem
...så jag kan installera om och få ny provtid. Har sökt men inte hittat nått. Någon frågade om samma sak ang nod32 och fick som svar cracka eller köp men köpa vill jag inte då programmet är dyrt och det kan finnas annat liknande som är lika bra. Cracka går inte då jag inte hittar nån crack.
Har testat your uninstaller som såg ut att göra jobbet men efter avinstallation och reboot samt ominstallation så stog det "din 30 dagar har gått ut" iaf.

Programmen i fråga är Nexeye SwitchSnarf och Nexeye Network Monitor från http://www.nexeye.com/
Citera
2008-02-18, 10:25
Medlem
Rensa registret + överblivna filer.
Citera
2008-02-18, 14:09
Medlem
mjo det är ju det "your uninstaller" gör men det hjälper inte.
får testa igen och även gå in manuellt efteråt och se om jag hittat några rester.
får se om jag hittar nått separat regcleaner program jag kan köra efteråt oxå.
Citera
2008-02-18, 14:25
Medlem
Harrison_Fords avatar
stoppa alla tjänster
Citera
2008-02-18, 15:45
Medlem
Paijters avatar
Med kaspersky kunde jag med v.6 gå in i registret och söka på avp. Raderade allt med antiviruset, och sedan gick det att köra igen. Men det är lättare att finna nycklar litet då och då till Kaspersky istället. Svartlistar varannan månad bara.
Citera
2008-02-18, 16:27
Medlem
pirates avatar
Dock ska man pöangtera att kan man inte sin sak med registret så har man inte där att göra, för ett litet fel och du sabbar allt!
Citera
2008-02-18, 16:35
Medlem
pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Dock ska man pöangtera att kan man inte sin sak med registret så har man inte där att göra, för ett litet fel och du sabbar allt!

exakt hehe jag har testat och skrivit olika saker där olika värden och sånt jäklar vad datorn blir konstig...

mvh pimp..
Citera
2008-02-18, 16:53
Medlem
rallysallys avatar
avinstallera!

Mitt tips: googla på revo... äh, här kommer den:http://www.revouninstaller.com/
Funkar utmärkt för alla avinstallationer jag testat med. Kör i avancerat läge, och man brukar svepa bort rubbet. Du måste nog installera om det du vill ta bort en gång till, men sen ordnar det sig nog.
Citera
2008-02-18, 18:20
Medlem
hittade ingen tjänst som kördes när programmet inte var igång.

tack för tipset om revo men har faktiskt redan testat det. men då programmen jag vill bli av med är installerade på 4 datorer ( en rullar med provtid nu) ska jag testa på både på vista och xp maskinerna. kom på att burken jag gjort försöken på haft dubbla program installerade så man kan snoka på 2 maskiner paralellt. det var tanken iaf men det funkade inte men det kanske är det som gör att skiten är så svår att blir av med helt.
ska nu testa med revo på vista ultimateburken.

EDIT: STORT TACK FÖR HJÄLPEN JAG FÅR =)
ibland hittar man ju små program som kan vara jättebra men man inte behöver använda mera än ett par gånger per år. perfekt om man kan då installera om =) bäst är en bra crack iofs =D
EDIT2 har inte löst det men ville tacka =)
Senast redigerad av PiZZaMaN 2008-02-18 kl. 18:22.
Citera
2008-02-18, 19:46
Medlem
Hmm är inloggad men kan inte redigera mitt inlägg trots att det står att jag ska kunna det. jaja hoppas man får svara sig själv.

Har inte haft nån lycka med avinstallationen. får strunta i det å komma på nån annan lösning. får kolla efter crack lite då och då och hoppas på att det kommer någon till båda programmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in