2008-02-18, 02:02
Medlem
...s jag kan installera om och f ny provtid. Har skt men inte hittat ntt. Ngon frgade om samma sak ang nod32 och fick som svar cracka eller kp men kpa vill jag inte d programmet r dyrt och det kan finnas annat liknande som r lika bra. Cracka gr inte d jag inte hittar nn crack.
Har testat your uninstaller som sg ut att gra jobbet men efter avinstallation och reboot samt ominstallation s stog det "din 30 dagar har gtt ut" iaf.

Programmen i frga r Nexeye SwitchSnarf och Nexeye Network Monitor frn http://www.nexeye.com/
Citera
2008-02-18, 10:25
Medlem
Rensa registret + verblivna filer.
Citera
2008-02-18, 14:09
Medlem
mjo det r ju det "your uninstaller" gr men det hjlper inte.
fr testa igen och ven g in manuellt eftert och se om jag hittat ngra rester.
fr se om jag hittar ntt separat regcleaner program jag kan kra eftert ox.
Citera
2008-02-18, 14:25
Medlem
Harrison_Fords avatar
stoppa alla tjnster
Citera
2008-02-18, 15:45
Medlem
Paijters avatar
Med kaspersky kunde jag med v.6 g in i registret och ska p avp. Raderade allt med antiviruset, och sedan gick det att kra igen. Men det r lttare att finna nycklar litet d och d till Kaspersky istllet. Svartlistar varannan mnad bara.
Citera
2008-02-18, 16:27
Medlem
pirates avatar
Dock ska man pangtera att kan man inte sin sak med registret s har man inte dr att gra, fr ett litet fel och du sabbar allt!
Citera
2008-02-18, 16:35
Medlem
pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Dock ska man pangtera att kan man inte sin sak med registret s har man inte dr att gra, fr ett litet fel och du sabbar allt!

exakt hehe jag har testat och skrivit olika saker dr olika vrden och snt jklar vad datorn blir konstig...

mvh pimp..
Citera
2008-02-18, 16:53
Medlem
rallysallys avatar
avinstallera!

Mitt tips: googla p revo... h, hr kommer den:http://www.revouninstaller.com/
Funkar utmrkt fr alla avinstallationer jag testat med. Kr i avancerat lge, och man brukar svepa bort rubbet. Du mste nog installera om det du vill ta bort en gng till, men sen ordnar det sig nog.
Citera
2008-02-18, 18:20
Medlem
hittade ingen tjnst som krdes nr programmet inte var igng.

tack fr tipset om revo men har faktiskt redan testat det. men d programmen jag vill bli av med r installerade p 4 datorer ( en rullar med provtid nu) ska jag testa p bde p vista och xp maskinerna. kom p att burken jag gjort frsken p haft dubbla program installerade s man kan snoka p 2 maskiner paralellt. det var tanken iaf men det funkade inte men det kanske r det som gr att skiten r s svr att blir av med helt.
ska nu testa med revo p vista ultimateburken.

EDIT: STORT TACK FR HJLPEN JAG FR =)
ibland hittar man ju sm program som kan vara jttebra men man inte behver anvnda mera n ett par gnger per r. perfekt om man kan d installera om =) bst r en bra crack iofs =D
EDIT2 har inte lst det men ville tacka =)
Senast redigerad av PiZZaMaN 2008-02-18 kl. 18:22.
Citera
2008-02-18, 19:46
Medlem
Hmm r inloggad men kan inte redigera mitt inlgg trots att det str att jag ska kunna det. jaja hoppas man fr svara sig sjlv.

Har inte haft nn lycka med avinstallationen. fr strunta i det komma p nn annan lsning. fr kolla efter crack lite d och d och hoppas p att det kommer ngon till bda programmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in