• 1
  • 2
2008-02-16, 17:49
Medlem
Disclaimer: Vi sätter igång först när en moderator gett sin tillåtelse. Länken är hemlig tills vidare. Tävlingen innefattar bara sajter som Flashback INTE gör reklam för.

Vi är många i Övriga droger som köper legala droger via nätet. Tillsammans spenderar vi väldigt mycket pengar. Här är vår chans att vinna GRATIS legala droger för stora summor pengar.

Det går till så här:

1. När du ska handla från EDIT eller HerbalHighs nästa gång klickar du på länken i den här tråden.

2. 10% av det du handlar för läggs i potten.

3. Skriv ett rim om legala droger i tråden.

4. När potten uppgår till 2500 kronor drar vi en vinnare. Det bästa rimmet får 2500 kronor.

Punkt 3 och 4 är till för att det inte ska vara ett lotteri då detta kräver tillstånd från Lotteriinspektionen.

Vad säger ni? Ska vi köra igång?

Länk: Publiceras när en moderator gett sin tillåtelse.

/Entrepreneur
2008-02-16, 17:58
Bannlyst
joo, varför inte...

Dvs att alla köper från samma internet-butik!?
2008-02-16, 18:00
Medlem
Ajss avatar
isf finns det ju betydligt bättre sidor..
dessutom, ska du lägga ut dessa 2500 eller hur har du tänkt få ihop det rent ekonomiskt?
2008-02-16, 18:02
Medlem
Jag har registrerad mig som affiliate (samarbetspartner) på sidorna jag nämnde. Detta ger mig 10% av ordervärdet på beställningar som görs via mina länkar. Motsvarande summa lottar jag sedan ut här på forumet.
2008-02-16, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Entrepreneur
Jag har registrerad mig som affiliate (samarbetspartner) på sidorna jag nämnde. Detta ger mig 10% av ordervärdet på beställningar som görs via mina länkar. Motsvarande summa lottar jag sedan ut här på forumet.

låter mera som om du försöker göra reklam för en (din?) hemsida snarare?!
2008-02-16, 18:06
Medlem
Skullheads avatar
Citat:

Finns inget som garanterar att du ger pengarna till killen/bruden som vinner
2008-02-16, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Finns inget som garanterar att du ger pengarna till killen/bruden som vinner

Tyder snarare på att han kommer blåsa alla med tanke på att han är helt nyreggistrerad o har inga posts..
2008-02-16, 19:13
Medlem
Jag välkomnar någon mer betrodd användare att sköta tävlingen.

Flashback har gett mig mycket och jag ville med det här konceptet försöka ge lite tillbaka.

Om det är någon som vill ta över tävlingen går det bra. Annars kan moderatorn ta bort min tråd.

Trevlig lördagskväll!
2008-02-16, 19:22
Bannlyst
Citat:
Jag välkomnar någon mer betrodd användare att sköta tävlingen.

Flashback har gett mig mycket och jag ville med det här konceptet försöka ge lite tillbaka.

Om det är någon som vill ta över tävlingen går det bra. Annars kan moderatorn ta bort min tråd.

Trevlig lördagskväll!

Utnämner inte mig själv till "betrodd", men har iallafall några fler posts.. PMa mig så kan vi snacka så kan jag gå i god för dig om Mod tillåter denna tråd?

Mvh
2008-02-16, 19:30
Bannlyst
En andvändare jag tycker ni kan lita på är alaprozalam_ (stavning?) Kanske Nemesis1
2008-02-16, 19:38
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
En andvändare jag tycker ni kan lita på är alaprozalam_ (stavning?) Kanske Nemesis1
Vad snäll du var då
Närå , de är hyggliga användare båda två.

Tycker det låter som en rätt bra idé. FB'are är snuskigt duktiga på att köpa legala droger.. Och jag är en av dem.
2008-05-11, 08:29
Medlem
Tycker detta låter som en utmärkt idé, en "knarkkluns" som en motpol till medelsvenssons vinklunsar, jag ställer iaf, länk me up
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in