2008-02-16, 13:46
Medlem
Jag har "rkat" installera dubbla virusskydd p min xp dator(behver inga kommentarer hur dum jag r), hur fr jag bort det s jag kan koppla upp mig p ett nttverk igen. Det var ett r sedan jag installerade det s systemterstllning r uteslutet, och xp var frinstallerat s jag har frskt kra recovery utan ngon framgng, vill inte sen ppna det i bios, vad gr jag, utom att formatera skiten?
Citera
2008-02-16, 13:55
Medlem
Flytande_argots avatar
Umm, kan du inte bara g in i kontrollpanelen och vlja lgg till/ta bort program och avinstallera ett va dem d?
Citera
2008-02-16, 14:58
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafton
Jag har "rkat" installera dubbla virusskydd p min xp dator(behver inga kommentarer hur dum jag r), hur fr jag bort det s jag kan koppla upp mig p ett nttverk igen. Det var ett r sedan jag installerade det s systemterstllning r uteslutet, och xp var frinstallerat s jag har frskt kra recovery utan ngon framgng, vill inte sen ppna det i bios, vad gr jag, utom att formatera skiten?

Om du har anvnt datorn i ett r med dubbla antivirusprogram verkar det ju inte freligga ngra kompatibilitetsproblem? Annars r det bara att gra precis som Flytande_argot sa.
Citera
2008-02-16, 15:13
Medlem
uLLe.buLLes avatar
Om du kommer in i windows, och ett av programmen r symantec, s kan du anvnda "norton removal tool"

http://service1.symantec.com/SUPPORT...05033108162039
Citera
2008-02-17, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Umm, kan du inte bara g in i kontrollpanelen och vlja lgg till/ta bort program och avinstallera ett va dem d?

nej fr virusskydden har tagit bort varandras avinstallations.exe filer:/
Citera
2008-02-17, 11:53
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

FElskert lge d?
Citera
2008-02-17, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
FElskert lge d?
nope, har provat:/
Citera
2008-02-17, 13:35
Medlem
nkelGunnars avatar
Citat:
Dum frga kanske, men varfr i helvete ska de gra det? Ett AV-program ska enbart rra infekterade filer. Inte ta bort vanliga uninstall. Vad r det fr program du kr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in