Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!
Det behöver väll inte vara något farligt? Jag menar det måste ju finnas tonvis av neurologiska sjukdomar som endast är där och liksom är jobbiga? ALS har jag svårt att tro att varken du eller jag har men något är det ju.
Hur skulle du beskriva dina domningar, är det liksom skinnet som bara har lite mindre känsel? För ifall jag kittlar mig med en fjäder mellan varje ansiktshalva så har den högra mycket rikare känsel om man säger så. Babsinski's tror jag inte jag har, men jag får väll pallra mig iväg till neurolog jag också.
Det finns säkert mängder med sjukdommar som påverkar bara det, men taget i kontext med allt annat som händer så..
Precis så är det för mig med, jämför man känsel med typ hörsel så kan man säga att dom högsta tonerna har försvunnit. Typ detaljkänsel och just kittlig känsel.
Men känselgrejset har i princip slutat vara ett problem längre. Antingen har det spridit sig jämt över båda sidorna eller så har det avtagit, han inte känna skillnaden längre.
Nu är det mer svaghet och extremt stel rygg och nacke som ömmar hela tiden som är orosmomentet.