2008-02-15, 19:28
Medlem
Halå

alltså jag undrar om det finns nån sida där man kan lagra sina filmer,musik och annat dylikt och även kunna stream sina exempelvis filmer man lagrat där?
Så att man kan se sin film man har uploadat där på direkten om man har hyffsad lina då.

Det finns ju sidor som tex storegate.se där man kan lagra bilder,musik och andra filer men där går det inte streama ifrån,utan går bara att "tanka" ner sin egna fil man uploadat där,om jag förstått hela grejjen rätt.

Nu vet jag inte ens om detta jag söker finns eller är möjligt,hittade inget direkt på google iaf.

och ja,förstår att den kostar pengar isf.Å btw så får det vara en sida där man kan ha typ 50gig eller mer i utrymme.

Mvh
Citera
2008-02-15, 20:23
Medlem
tvcasualtys avatar
Har du bredbandsbolaget som ISP så har dom precis en sådan tjänst. Rullar reklam på TV'n om den.
Citera
2008-02-16, 13:25
Medlem
ja, www.stage6.com
Citera
2008-02-16, 13:38
Medlem
echelonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Har du bredbandsbolaget som ISP så har dom precis en sådan tjänst. Rullar reklam på TV'n om den.

Jo men den är riktigt värdelös tyvärr. Wippies har en jättebra tjänst för 50kr/6mån där man får 50GB men jag vet inte om man kan streama fast det är nog på gång.
Citera
2008-02-16, 14:48
Medlem
m0gs avatar
Jag hade alla mina filmer på en helt vanlig webbserver förut, och när jag ville se något så startade jag nedladdningen och spelade upp filen medan den laddades ned och kunde ta bort den efteråt. Bara du kan ladda ner i högre hastighet än bitraten på filmen så borde det väl inte vara några problem?
Förutsatt att du har utrymme på hårddisken att plocka hem filmen temporärt då..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in