har hrt att det finns ett program som gr s att om man t.ex. ser en film eller spelar spe s kan man ha filmen (eller spel) som bakrundsbild. ngon som vet vad programmet heter?
har hrt att det finns ett program som gr s att om man t.ex. ser en film eller spelar spe s kan man ha filmen (eller spel) som bakrundsbild. ngon som vet vad programmet heter?
googla "movie desktop recorder" tror det heter fast det r skit kvalla.
Klarar tydligen filmer och webbsidor som bakgrundsbilder.
Spel vet jag inte eftersom jag antar det beror p vilken typ av spel det handlar om. Ska den klara ett godtyckligt spel (och inte bara flashspel p en webbsida) s kan man ju lika grna sga att den ska kunna kra vilken app som helst direkt p desktopen.
Klarar tydligen filmer och webbsidor som bakgrundsbilder.
sg det nr ja hade skapat trden, sg x att ja glmt ett s
Citat:
Ursprungligen postat av JaneC
Spel vet jag inte eftersom jag antar det beror p vilken typ av spel det handlar om. Ska den klara ett godtyckligt spel (och inte bara flashspel p en webbsida) s kan man ju lika grna sga att den ska kunna kra vilken app som helst direkt p desktopen.
tack, men den r bara fr 10.3
Senast redigerad av isrok 2008-02-15 kl. 22:57.
Om du kollar p film i VLC kan du hgerklicka, och sen ta "skrivbordsbakgrund".
Filmen mste rulla nr du gr detta, annars kommer den bara ta en printscreen, i princip.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!