har hört att det finns ett program som gör så att om man t.ex. ser en film eller spelar spe så kan man ha filmen (eller spel) som bakrundsbild. någon som vet vad programmet heter?
har hört att det finns ett program som gör så att om man t.ex. ser en film eller spelar spe så kan man ha filmen (eller spel) som bakrundsbild. någon som vet vad programmet heter?
googla "movie desktop recorder" tror det heter fast det är skit kvalla.
Klarar tydligen filmer och webbsidor som bakgrundsbilder.
Spel vet jag inte eftersom jag antar det beror på vilken typ av spel det handlar om. Ska den klara ett godtyckligt spel (och inte bara flashspel på en webbsida) så kan man ju lika gärna säga att den ska kunna köra vilken app som helst direkt på desktopen.
Klarar tydligen filmer och webbsidor som bakgrundsbilder.
såg det när ja hade skapat tråden, såg åxå att ja glömt ett s
Citat:
Ursprungligen postat av JaneC
Spel vet jag inte eftersom jag antar det beror på vilken typ av spel det handlar om. Ska den klara ett godtyckligt spel (och inte bara flashspel på en webbsida) så kan man ju lika gärna säga att den ska kunna köra vilken app som helst direkt på desktopen.
tack, men den är bara för 10.3
Senast redigerad av isrok 2008-02-15 kl. 22:57.
Om du kollar på film i VLC kan du högerklicka, och sen ta "skrivbordsbakgrund".
Filmen måste rulla när du gör detta, annars kommer den bara ta en printscreen, i princip.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!