Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Frsta 2/3 av Fahrenheit var riktigt bra men spelet tappade fart p slutet nr de vernaturliga inslagen blev fr dominerade. Men helt klart 4/5 i betyg. Och Heavy Rain tycker jag ser mycket lovande ut.
Frsta scenen i Fahrenheit var ett msterverk, sen blev hela spelet en orgie i Hollywoodklyschor ett tag fr att sedan helt dissa allt vad logisk handling heter och bara kasta plot holes ver spelaren.
Frlt, men jag hatar det dr spelet nstan lika mycket som jag hatar Kane & Lynch. Jag skms ver att spela tv-spel nr spelskaparna frsker gra filmiska spel men inte kan f till ett manus vrt att ens gra en B-film av. >_<
Sen sg Fahrenheit oks lovande ut frn brjan. Enda anledningen till att jag hller mig avvaktande infr Heavy Rain och inte bara struntar helt i det r att David Cage efter att Fahrenheit slpptes hngde mycket p spelforum och svarade p frgor och tog till sig kritik. Det var p Adventuregamers forum som jag frst lsta att han ville fokusera mer p det personliga och mindre p det vernaturliga i sitt nsta spel.