Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-07, 17:26
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Nope, men haft en del vänner som gjort det(ofta av mitt då de som IVar varje dag kan köpa eget).

För min egen skull så tvättade jag för att bli av med smak och att det bränns. Men som sagt, viktigt att låta det torka innan.

Givetvis reagerar folk olika på saker. Har inte själv IVat så vet inte hur mycket t ex. koffein bidrar till den kicken.

När jag snortat/bombat dock så har det alltid blivit bättre. Inte bara starkare men också mindre stissighet osv pga ingen koffein.


koffein ger huvudvärk ingen rush, ju renare amfetamin ju större rush och längre verkan, det säger sig självt. Obildade och oseriösa langare som påstår det ena och det andra.

Haft 93% amfetamin enl papprena från polisen, oavsett % så var det de dyraste och bästa jag kört, året var runt 2014, det året blev jag torsk och kunde inte lägga av innan 2022.

IV i 8-9 bast.

Man ska aldrig slå ut skiten, ha mer vatten istället och mindre dos om det är potent.
Citera
2024-03-07, 18:43
  #170
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
koffein ger huvudvärk ingen rush, ju renare amfetamin ju större rush och längre verkan, det säger sig självt. Obildade och oseriösa langare som påstår det ena och det andra.

Haft 93% amfetamin enl papprena från polisen, oavsett % så var det de dyraste och bästa jag kört, året var runt 2014, det året blev jag torsk och kunde inte lägga av innan 2022.

IV i 8-9 bast.

Man ska aldrig slå ut skiten, ha mer vatten istället och mindre dos om det är potent.

Om det var freebase så är det möjligt att du hade 93%igt, annars är den högsta renhetsgraden för amfetamin sulfat 74%, om jag inte missminner mig. Resten är sulfatsalterna som amfetaminet är bundet till.

Freebase amfetamin går ju inte ens att använda som det är så det vore skumt om du helt random gick runt med det på dig :P
Citera
2024-03-07, 19:51
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Om det var freebase så är det möjligt att du hade 93%igt, annars är den högsta renhetsgraden för amfetamin sulfat 74%, om jag inte missminner mig. Resten är sulfatsalterna som amfetaminet är bundet till.

Freebase amfetamin går ju inte ens att använda som det är så det vore skumt om du helt random gick runt med det på dig :P


de kom vitt o mycket kletigt, ställde i frysen de frös inte men blev kallt en vit boll vandra runt i det mer vattniga, tog ur 0.3 panga, va helt jävla sjukt, kan inte kemin vet bara att alla på gatan e experter o har "bästa någonsin brorsan" sen e de medelmåtta eller skit, funkar på typ tonåringar första gången dom tuggar, pangar man svullnar fötterna sen får man lägga in sig, typ

detta va enda gången ja fick exakt den kvaliteten, visst fått annat bra mellan 2010-2016 men på senare år mer och mer sällsynt, la dock av 2022.

de va snuten som grep mig med en dosa ja torkat av mitt och lagt i, varje gång jag vägde 1g och lät de torka o vägde igen vägde det 0.45..

oavsett procent o siffror, kan inte föreställa mig något bättre, papprena sa 93%

torrt gick de knappt panga 0.1 de va ruggigt, men "flyt-klet" direkt ur frys va 0.3 skönaste rushen ja någonsin fått, va ju fräsch på den tiden också det gör mycket.

de torkade så fort ja smetade det på cd fodralet, blev helvitt.

dyrt.. la 16-18 lax nånting för 1hg
Citera
2024-03-07, 20:33
  #172
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
de kom vitt o mycket kletigt, ställde i frysen de frös inte men blev kallt en vit boll vandra runt i det mer vattniga, tog ur 0.3 panga, va helt jävla sjukt, kan inte kemin vet bara att alla på gatan e experter o har "bästa någonsin brorsan" sen e de medelmåtta eller skit, funkar på typ tonåringar första gången dom tuggar, pangar man svullnar fötterna sen får man lägga in sig, typ

detta va enda gången ja fick exakt den kvaliteten, visst fått annat bra mellan 2010-2016 men på senare år mer och mer sällsynt, la dock av 2022.

de va snuten som grep mig med en dosa ja torkat av mitt och lagt i, varje gång jag vägde 1g och lät de torka o vägde igen vägde det 0.45..

oavsett procent o siffror, kan inte föreställa mig något bättre, papprena sa 93%

torrt gick de knappt panga 0.1 de va ruggigt, men "flyt-klet" direkt ur frys va 0.3 skönaste rushen ja någonsin fått, va ju fräsch på den tiden också det gör mycket.

de torkade så fort ja smetade det på cd fodralet, blev helvitt.

dyrt.. la 16-18 lax nånting för 1hg

"Speed paste" kallas det. Väldigt populärt ute i övriga Europa. Varför vet jag inte, för kvalité och renhet på det den sortens amfetamin brukar vara generellt dålig. Sen att det är blött vet jag inte om det är lösningsmedel kvar eller om det är BMK olja (Phenylacetone)...

Det är inte en restprodukt men helst vill ha i sig. Den löses upp vid en acetontvätt av amfetamin bland annat, till en kostnad av en liten extra styrka/effekt som det annars gett.
Citera
2024-03-10, 00:25
  #173
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Fast attentin är ju, som du själv sa, bara dex. Tvättat gatutjack är ju fortfarande 50/50 levo/dex.

Vad som också händer ofta nu för tiden är att säljarna sprutar vatten i påsen för att öka vikt + folk tror det är "klet"

När du sedan tvättar tjacket innehållandes vatten så kommer en del av tjacket följa med genom kaffefiltret då tjack är väldigt lösligt i vatten.
Fast den lilla mängden vatten så kommer acetonen göra att det lösta amfetaminet kraschar ut. Kommer endast följa med ytterst lite.
Citera
2024-03-10, 00:32
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fast den lilla mängden vatten så kommer acetonen göra att det lösta amfetaminet kraschar ut. Kommer endast följa med ytterst lite.

Beror på hur mycket vatten där är i.
Citera
2024-03-10, 20:12
  #175
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Beror på hur mycket vatten där är i.
För att göra "fake klet" så krävs det endast ett par droppar vatten. Beroende på mängd såklart, men oftast det som säljs på gatan som fake-klet är ju oftast mellan 1-5 gram, iallafall där jag är ifrån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback