[quote=Bagwell]När blajade/pissade Adam på dig?[/QUOT
Kolla nöff nöff inlägget säger det ingenting. Jag har verkligen tyckt bra om Adam så jag är mäkta besviken. Ursäkta alla ändringar sitter och dricker, har fest.
Senast redigerad av diemydarling 2008-02-15 kl. 22:03.
När blajade/pissade Adam på dig?[/QUOT Kolla nöff nöff inlägget säger det ingenting. Jag har verkligen tyckt bra om Adam så jag är mäkta besviken. Ursäkta alla ändringar sitter och dricker, har fest.
I hate to burst your bubble, Men är ni medvetna om att hela mailkorrespondensen kan vara ett falsarium? Ni sitter här och resonerar som om detta skulle vara en absolut sanning. Lite korkat tycker jag.
tror knappast hr alsing skulle reagera som han gjort i pressen om det var det tror du?
Den typ av läkemedel AA beställde lämpar sig utmärkt för att komma igen efter att ha härjat runt med kokain. Ni som är gamla nog att komma ihåg Björn Borgs "självmordsförsök" på 80-talet minns nog också att BB bara råkade överdosera sina benzos efter excessivt kokainbrukande.
Inte helt oväntat att AA kopplar av med kokain. Har väl antytts tidigare på FB
detta med att mailen skulle vara falska skrattar jag åt, användaren som la upp det från början skrev också ett inlägg med alla AA's kontakters emailadresser för att styrka det. samt i rar-arkivet fanns ju massor med annan avtalsinformation med mera.
Eftersom man tydligen inte får länka till adam.rar filen så kan man enkelt göra så här istället..
Googla: "Adam Alsing Mailen! - Flashback Forum" och sök efter flashback länken, klicka på den Cashade länken. den 4:e raden under länken till höger.. Vips så hittar du länken till adam.rar som ska innehålla uppgifter kring adam alsing intrång där han lagrar en del intressanta saker, information, mail och porrbilder som han samlat med fd paret bingo ringo.