2008-02-14, 18:06
Medlem
Godkväll, jag är lite ny här på Flashback och blir riktigt imponerad på er kunniga, och jag har faktiskt lärt mig lite om en del saker genom att bara läsa det ni skriver

Men nu kom jag till en sak, må va fel forum dock, MOD får gärna flytta till rätta stället då.

Saken var att GÅR det att skapa ett SMSprogram som man kan SMS:a betalsamtal med?

Har en sida där jag skulle vilja SMS:a Premium, utan att själv betala.
sidan är blip.se och har funnits en del "buggar" så man kunnat fixa premium / mynt utan att själv betala, då har det varit bl.a Presentkort genom paynova, och SMS:buggar, spamma sms och få rätt mycket Premium.

Vore nice om någon kan någon "bugg" som de vill dela med sig, eller kolla om det går på något sätt att skapa ett s.k SMSprogram.

MvH

Nye Grossi
Citera
2008-02-14, 21:55
Medlem
använder du playahead grabben om du använder så finns de en bugg att skaffa vip-platina nu till saken hur man fixar

du fixar det genom att skaffa en vodaphone simkort finns för 25 kr som är på laddat med 20 kr sen e det bara att skicka och spamma med texten som man skall skriva för att köpa platina det är bugg på vodaphone så när du skickar din första sms så tar det 20 min innan den tar slut de 20 kr du hadde på kortet så du måste spamma innan din tid går ut

jag har sj inte testat det på ett år så jag vet inte de senaste tekniken om dom har blockat vodaphone lr nåt kanse inte funkar men sj har jag till 2009 vip platina och till 2015 vipp guld
Citera
2008-02-15, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batman165
använder du playahead grabben om du använder så finns de en bugg att skaffa vip-platina nu till saken hur man fixar

du fixar det genom att skaffa en vodaphone simkort finns för 25 kr som är på laddat med 20 kr sen e det bara att skicka och spamma med texten som man skall skriva för att köpa platina det är bugg på vodaphone så när du skickar din första sms så tar det 20 min innan den tar slut de 20 kr du hadde på kortet så du måste spamma innan din tid går ut

jag har sj inte testat det på ett år så jag vet inte de senaste tekniken om dom har blockat vodaphone lr nåt kanse inte funkar men sj har jag till 2009 vip platina och till 2015 vipp guld

Får man fråga hur gammal du är?

Märkte att vodafone tar pengarna efter 10-20minuter, jag skickade SMS till morsan tidigare idag och kollade direkt efter, trodde de va gratis för det inte dragits nå pengar, men icke, efter 15minuter kanske kom det meddelande att jag hade 3 kronor kvar, hade 62 från början

Skall testa detta när jag tankat på någon slant igen!
Har dock hört att man får - på kortet om man SMSar för för mycket? Är det sant? :P Vill helst inte få nå -, då måste jag fixa nytt kort sen
Citera
2008-02-15, 19:04
Medlem
Det är just därför du fixar ett nytt kontantkort först.
Citera
2008-02-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grossi
Får man fråga hur gammal du är?

Märkte att vodafone tar pengarna efter 10-20minuter, jag skickade SMS till morsan tidigare idag och kollade direkt efter, trodde de va gratis för det inte dragits nå pengar, men icke, efter 15minuter kanske kom det meddelande att jag hade 3 kronor kvar, hade 62 från början

Skall testa detta när jag tankat på någon slant igen!
Har dock hört att man får - på kortet om man SMSar för för mycket? Är det sant? :P Vill helst inte få nå -, då måste jag fixa nytt kort sen

jag är 19 år och jag har gjort de tricket i flera år sen 2005--> och att de funkade bra men nu så har jag inte testat pgv att jag pallar inte åka till en stad för att köpa vodaphone kort för 25 och den skall vara på laddat men 25 den här tricket funkar även för travian om du vet vad det är du skall nu skicka en sms till de nr dom säg med de text som de står den skall du snabbt in i skickade sms sen skicka om de till samma nr sen göra om de

jag kan inte om dit problem asså den kanse tar pengar snabbt när man skickar sms till personer men om du skickar till nr som det 72451 så tar de en viss tid innan den slutar fungera

http://img81.imageshack.us/my.php?image=playahb5.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in