2008-02-14, 08:44
Medlem
Fyfan vad jag blir irriterad på McDonalds reklamen som går på morgnarna.
Det finns ingen jävla handling eller någonting och det är världens mest störande ljud att höra när man är nyvaken.
Någon annan som känner samma sak?
Citera
2008-02-14, 08:46
Medlem
KoettFaerss avatar
Jag hatar snarare att det har blivit en fluga att göra psykedeliska reklamer! Jävla colareklam och McDonald's kaffesmörja till reklam.
Citera
2008-02-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Jag hatar snarare att det har blivit en fluga att göra psykedeliska reklamer! Jävla colareklam och McDonald's kaffesmörja till reklam.
Jag precis, frågan är ju vad de vill uppnå. Sådana reklamer blir man endast irriterad på och nervärderar varumärket.
Reklamfilmer som folk fastnar för är ju komiska reklamer. Det händer ju ganska ofta att man med sina bekanta sitta och diskutera dessa raklamer.
Citera
2008-02-14, 12:30
Medlem
CitySoundtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Jag precis, frågan är ju vad de vill uppnå. Sådana reklamer blir man endast irriterad på och nervärderar varumärket.
Reklamfilmer som folk fastnar för är ju komiska reklamer. Det händer ju ganska ofta att man med sina bekanta sitta och diskutera dessa raklamer.

Folk fastnar för reklamer som står ut från mängden, humor är ett enkelt och billigt sätt att åstadkomma det.

Att det skulle vara en trend att göra psykedeliska reklamer har jag svårt att tro.

Annonseringen i fråga är dock sådär tycker jag också men den är ändå väldigt tydlig och följer effektivt upp konceptet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in