• 1
  • 2
2008-02-13, 23:09
Medlem
Ptja, behöver man säga mer än rubriken? Tjejen ska alltså få sina trosor instoppade i munnen.

Även tips på filmer där killen kör ner fingrarna i halsen på tjejen mottages tacksamt.
Citera
2008-02-14, 06:44
Medlem
Pastor Greens avatar
Jag kan ge dig ett nummer till en bra terapeut istället så kanske vi kan reducera världens elände en smula.
Citera
2008-02-14, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellaake
Ptja, behöver man säga mer än rubriken? Tjejen ska alltså få sina trosor instoppade i munnen.

Även tips på filmer där killen kör ner fingrarna i halsen på tjejen mottages tacksamt.

Det var lite udda
Citera
2008-02-14, 08:27
Medlem
cutlers avatar
Är det inte trevligare att se filmer där tjejen får något annat instoppat i munnen?
Citera
2008-02-14, 11:03
Medlem
Rockmans avatar
Butt blasted med Hillary Scott.
Citera
2008-02-14, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cutler
Är det inte trevligare att se filmer där tjejen får något annat instoppat i munnen?
Sin egen kuk, ja. Andra kukar? bögfan.
Citera
2008-02-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Green
Jag kan ge dig ett nummer till en bra terapeut istället så kanske vi kan reducera världens elände en smula.

Vi förstår att du är bitter :
http://www.flashback.org/showpost.p...29&postcount=6
Citera
2008-02-14, 22:30
Medlem
Glada Taskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Vi förstår att du är bitter :
http://www.flashback.org/showpost.p...29&postcount=6

hahahha
Citera
2008-02-14, 22:36
Medlem
Darwins avatar
I diverse deepthroat filmer (modell hårdare) så börjar killarna gräva med fingrarna i halsen på tjejerna lite då och då, har dock inget specifikt exempel på lager...
Citera
2008-02-14, 22:37
Medlem
Citat:

Skönt, nu är den här tråden också komplett med ett obligatoriskt flashback-svar...
Citera
2008-02-14, 22:57
Medlem
cutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa
Sin egen kuk, ja. Andra kukar? bögfan.
Ja, jag brukar se andras kukar stoppas in i tjejernas munnar i filmer, jag har nämligen ett helt annat yrke än porraktör. Hade ingen aning om att definitionen av bög, var att man gillar att se blowjob-scener med en kvinna som tar den i munnen. Det känns skönt att du har gett mig (och resten av killarna här på flashback) ny kunskap om min (vår) sexuella läggning.
Om du nu brukar se din egen i filmerna, så kanske det är du som är smygfilmaren som de skriver om i aftonbladet?
Citera
2008-02-14, 23:34
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Jaså pastorn önskar dryfta moraliska aspekter i frågan?

OnT: det finns ett klipp med en engelsk tjej som blir påsatt av två snubbar, det kan vara Ben Dover som är inblandad. Hon ser väldigt "icke porr" ut, mer som en ung mamma man skulle kunna möta i affären. Jag skall kolla om jag kan hitta klippet med henne och återkomma om jag lyckas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in