• 3
  • 4
2025-02-22, 21:40
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serializedobject64
Det är ett mirakel mot opiat absistens. Brukade förrut gå 1-3 mån på sub sen 2v clean och hade magen helt åt helvete, rinnande ögon, ingen sömn, rygg/nack värk, svettningar såpass man satt på en tskjorta 20min senare genom blöt. Har nu 3år senare utan att vara sjuk valde jag att gå ti läkare och fråga efter urtrappnings schema men fick en hög avtrappnings medeciner ist varav en var catapresan och har inga andra problem annat en knäna som är sjuka utav helvete och ordentlig matthet annars har det botat allt ovanför.

Jag lyckades komma över en flaska Klonidin som verkligen har varit hjälpsam mot en del kroppsliga effekter av att kliva av. Upplever att den hjälper till med sömnen också vilket är tacksamt.
Citera
2025-02-23, 20:14
Medlem
serializedobject64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Jag lyckades komma över en flaska Klonidin som verkligen har varit hjälpsam mot en del kroppsliga effekter av att kliva av. Upplever att den hjälper till med sömnen också vilket är tacksamt.
Japp, använder man sen också lyrica eller gabapentin mot benen/restless legs och ryggen sammt nacken, melatonin till sömnen och någon benzo för det psykiska är avtändningen inte så jävlig fast att man är jävligt slut speciellt om man längre tid använt. Och nu snackar jag typ 150mg lyrica morron och kväll och typ diazepam 10mg morron och kväll inga flumnings doser. Loperamid om magen är helt åt helvete.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in