2008-02-13, 22:33
Medlem
Chillas avatar
Hej alla!
Har ganska nyligen köpt mig en Ny dator från Dell med Windows Vista. Nu e det så att jag har ett väldigt irriterande problem med den. Ska jag gå in på någon av ikonerna på skrivbordet, startmenyn, ja vad som helst som är "tryckbart" så måste markören vara en bit ifrån respektive ikon för att på så sätt kunna markeras och gå in i.
Vet någon vad jag kan göra åt detta ?

Vh Chilla
Citera
2008-02-14, 00:01
Medlem
enhanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilla
Hej alla!
Har ganska nyligen köpt mig en Ny dator från Dell med Windows Vista. Nu e det så att jag har ett väldigt irriterande problem med den. Ska jag gå in på någon av ikonerna på skrivbordet, startmenyn, ja vad som helst som är "tryckbart" så måste markören vara en bit ifrån respektive ikon för att på så sätt kunna markeras och gå in i.

Vh Chilla

Hmm.. ring Dell, det är ju en ny dator och du har ju support för den..
Citera
2008-02-14, 01:42
Medlem
666_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilla
Hej alla!

Vh Chilla

Kollat glasögonen?

Lite mer seriöst så är det nog Dells support som gäller. Även fast dom är rätt dumma i huvudet
Citera
2008-02-14, 13:21
Medlem
EvilElviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666_
Kollat glasögonen?

Lite mer seriöst så är det nog Dells support som gäller. Även fast dom är rätt dumma i huvudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in