2008-06-08, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
alla har väl som sagt olika åsikter

No shit?

Skämt åsido ... faktiskt inte.
Citera
2008-06-08, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Personligen tycker jag magen är snyggast, sen armar och axlar. benen skiter jag i..
men.. alla har väl som sagt olika åsikter

Är du tjej? De tjejer som svarat i denna tråd så tyder det alltså på att discomusklerna faktiskt är just de som tjejer attraheras av i största allmänhet. Vi kan alltså dra slutsatsen att discobyggning lönar sig om man nu är ute efter det som i folkmun brukar kalla "fitta".
Citera
2008-06-08, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Runkmuskeln är en viktig faktor i ett förhållande har jag märkt!

Det ligger något i det du säger.
Citera
2008-06-08, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Är du tjej? De tjejer som svarat i denna tråd så tyder det alltså på att discomusklerna faktiskt är just de som tjejer attraheras av i största allmänhet. Vi kan alltså dra slutsatsen att discobyggning lönar sig om man nu är ute efter det som i folkmun brukar kalla "fitta".

Du kan väl träna ben för det..
Citera
2008-06-08, 01:17
Medlem
Pseud0nyms avatar
Mina empiriska efterforskningar säger vader, lår, mage, bröst och armar.
Citera
2008-06-08, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatorn
Du kan väl träna ben för det..

Jo jo men uttalandena i den här tråden spricker hål på den bubbla där många som tränar seriöst hävdar att tjejer visst tycker att ben är viktiga. Själv så tränar jag självklart benen två gånger veckan.
Citera
2008-06-08, 01:59
Medlem
Probelimes avatar
bröst, axlar och underarmar är det som syns och därför går det alltid hem.
Citera
2008-06-08, 12:16
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Frågade runt lite och i den här gruppen tjejer så var det:

Axlar (breda)
Bröst
Mage

V form är generellt viktigt.

Hur ska du få V-form utan rygg?

Din form ser mer ut som en T-form.

Jag förespråkar dock X-form.
Citera
2008-06-08, 12:38
Medlem
Jag är av den bestämda uppfattningen att det inte går att generalisera i frågan vad tjejer gillar mest. Man får dela in kvinnosläktet i olika grupper och analysera var grupps preferenser för sig, och således träna efter vilken grupp man vill satsa på.

Lite dummare, blondin-varianten (inget med hårfärgen att göra men ni fattar..) gillar nog mest en biffigare överkropp, bryr sig inte så mycket om underkroppen. Här gäller stor massa på biceps, bröst, underarmar, axlar mm. Helst deffad men behöver inte vara detta i alltför hög utsträckning.

Den bondiga varianten tror jag faller mer för större rygg- och nackparti, samt möjligtvis lite större rumpa och vader. Behöver inte vara så himla deffad, viktigare att vara mer "naturligt" stark.

Den mer intellektuellt lagda kategorin tror jag prisar symmetri med fokus på en lite tunnare men ändå definierad överkropp. Fina ben och rumpa uppfattas som goda egenskaper medans kraftigare armar framför allt ger ett intryck av lägre IQ vilket uppfattas oattraktivt av denna grupp.

En liten nulägesanalys från mig
Citera
2008-06-08, 12:49
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuret_
Jag är av den bestämda uppfattningen att det inte går att generalisera i frågan vad tjejer gillar mest. Man får dela in kvinnosläktet i olika grupper och analysera var grupps preferenser för sig, och således träna efter vilken grupp man vill satsa på.

Lite dummare, blondin-varianten (inget med hårfärgen att göra men ni fattar..) gillar nog mest en biffigare överkropp, bryr sig inte så mycket om underkroppen. Här gäller stor massa på biceps, bröst, underarmar, axlar mm. Helst deffad men behöver inte vara detta i alltför hög utsträckning.

Den bondiga varianten tror jag faller mer för större rygg- och nackparti, samt möjligtvis lite större rumpa och vader. Behöver inte vara så himla deffad, viktigare att vara mer "naturligt" stark.

Den mer intellektuellt lagda kategorin tror jag prisar symmetri med fokus på en lite tunnare men ändå definierad överkropp. Fina ben och rumpa uppfattas som goda egenskaper medans kraftigare armar framför allt ger ett intryck av lägre IQ vilket uppfattas oattraktivt av denna grupp.

En liten nulägesanalys från mig

Tjejer tänder omedvetet på symmetri, precis som att vi killar inte nämner utsida axlar som snyggt på tjejer. För det är riktigt jävla snyggt! En kille med ett par solbrända, definierade lår är snyggt, vare sig vad tjejer säger eller inte. De tycker att det är snyggt, men inget som de nämner i första taget. Vem ersätter inte ett par knotiga smala stickor, med ett par muskulösa lår? Mage, bröst och axlar har jag hört främst. Rygg då?
Citera
2008-06-08, 12:51
Medlem
kristi bruds avatar
Röv musklerna så klart, för pumpets skull, finns inget värre än killar som knullar med ryggen...
Citera
2008-06-08, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Tjejer tänder omedvetet på symmetri, precis som att vi killar inte nämner utsida axlar som snyggt på tjejer. För det är riktigt jävla snyggt! En kille med ett par solbrända, definierade lår är snyggt, vare sig vad tjejer säger eller inte. De tycker att det är snyggt, men inget som de nämner i första taget. Vem ersätter inte ett par knotiga smala stickor, med ett par muskulösa lår? Mage, bröst och axlar har jag hört främst. Rygg då?

Rygg tycker man tjejer borde tända på, men det är tveksamt med många eftersom ett grovt ryggparti utstrålar "ren, allmänt grovhet" och dilemmat är just att många inte tänder på detta. Men som du säger: vem vill inte byta ut ett par stickor till stockar? I mitt inlägg menade jag dock det viktigaste... det finns många skruvade brudar som inte värderar ett par (tillräckligt) stora ben till närmelsevis så högt som två biffiga armar. Ingen hög intellektuell nivå på dessa brudar dock..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in