2008-06-08, 14:03
Medlem
asteaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
Under alla mina år i skolan har jag upplevt att brudar ger blanka fan i om man har muskler eller inte.

Det som verkar räknas är framförallt att man ser OK ut i ansiktet, men också att man är rolig och kan få brudarna att skratta. Sen kan man vara tunn som en sticka, det spelar ingen roll.

Men ja kanske har fel

nopp du har helt rätt
Citera
2008-06-08, 14:11
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuret_
Rygg tycker man tjejer borde tända på, men det är tveksamt med många eftersom ett grovt ryggparti utstrålar "ren, allmänt grovhet" och dilemmat är just att många inte tänder på detta. Men som du säger: vem vill inte byta ut ett par stickor till stockar? I mitt inlägg menade jag dock det viktigaste... det finns många skruvade brudar som inte värderar ett par (tillräckligt) stora ben till närmelsevis så högt som två biffiga armar. Ingen hög intellektuell nivå på dessa brudar dock..

Det är ingen risk att man ser övergrov ut, om man tränar rygg proportionerligt till övriga kroppen. Sen behöver man ju inte ha ett par stockar, utan ett par ben proportionerliga till kroppen så att säga. Symmetri äger. Tror inte att tjejer tycker att lats är särkilt osexigt.
Citera
2008-06-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Det är ingen risk att man ser övergrov ut, om man tränar rygg proportionerligt till övriga kroppen. Sen behöver man ju inte ha ett par stockar, utan ett par ben proportionerliga till kroppen så att säga. Symmetri äger. Tror inte att tjejer tycker att lats är särkilt osexigt.

Lats går alltid hem. Nej det jag syftade på var mer de översta partierna, trapetzius och möjligtvis nacken: "tjurmusklerna". Bygger man bra "tjocklek" där, så huvudet liksom sticker mer framåt än uppåt, kan det se rätt grovt ut speciellt i profil.

Edit:
Måste tillägga att jag tror personligheten är överlägsen när det gäller att attrahera "det rätta flickvänsmaterialet".
Citera
2008-06-08, 15:22
Medlem
BellyDancers avatar
Jag bryr mig inte mycket om muskler, men ett par fina axlar är aldrig fel
Magrutor är för övrigt överskattat, det känns ibland som att det är ett krav för killar att ha det

Satsa hellre på att utveckla din personlighet än på att utveckla muskler.
Senast redigerad av BellyDancer 2008-06-08 kl. 15:25.
Citera
2008-06-08, 15:35
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellyDancer
Jag bryr mig inte mycket om muskler, men ett par fina axlar är aldrig fel
Magrutor är för övrigt överskattat, det känns ibland som att det är ett krav för killar att ha det

Satsa hellre på att utveckla din personlighet än på att utveckla muskler.

Det verkar som att tjejer tycker följande: Två killar med exakt samma peronlighet, utseende i ansikte står bredvid varandra. Den ena är muskulös, den andra smal. Hon börjar köra "ole dole doff" om vem hon vill ha.
Tjejer bryr sig om muskler, garanterat. Annars är det något väldigt skumt med dessa varelser.
Citera
2008-06-08, 15:46
Medlem
PhatCaTs avatar
Citat:
.

Och det är så man läser en green på rätt sätt!
Citera
2008-06-08, 16:02
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Det verkar som att tjejer tycker följande: Två killar med exakt samma peronlighet, utseende i ansikte står bredvid varandra. Den ena är muskulös, den andra smal. Hon börjar köra "ole dole doff" om vem hon vill ha.
Tjejer bryr sig om muskler, garanterat. Annars är det något väldigt skumt med dessa varelser.

Det beror på hur stora muskler den muskulöse killen har. Slankare muskler är alltid bättre än stora. Om jag skulle välja mellan en smal kille och en kille med (enligt mig) riktigt stora muskler så väljer jag helt klart den smale.
Citera
2008-06-08, 16:03
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Det beror på hur stora muskler den muskulöse killen har. Slankare muskler är alltid bättre än stora. Om jag skulle välja mellan en smal kille och en kille med (enligt mig) riktigt stora muskler så väljer jag helt klart den smale.

Det var någon som sa att "tjejer skiter fullständigt i hur kroppen ser ut, bara man ser någorlunda bra ut i ansiktet och är trevlig".

Inte för att få alla tjejer till att börja fnittra och tonårsskrika nu då men:

Muskulös = http://www.poolparty.com/quotes/images/2007/04/28/brad_pitt_chest.jpg

http://gallery.photo.net/photo/3606096-md.jpg

EDIT: Dåligt med benbilder.
Senast redigerad av trafalgar 2008-06-08 kl. 16:13.
Citera
2008-06-08, 16:09
Medlem
PhatCaTs avatar
Citat:
Det var någon som sa att "tjejer skiter fullständigt i hur kroppen ser ut, bara man ser någorlunda bra ut i ansiktet och är trevlig".

Ja, det är fan den största myten. Det fina ordspråket "det är utsidan som ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan sin glans" stämmer. Självklart är det viktigare med snyggt ansikte och whatever, men det har ju inget med den här tråden att göra. Här handlar det ju om hur väl man kan förvalta sin kropp och inte hur man får ett snyggt ansikte (vilket kan bli svårt genom träning).
Citera
2008-06-08, 16:29
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Muskulös = http://www.poolparty.com/quotes/images/2007/04/28/brad_pitt_chest.jpg

http://gallery.photo.net/photo/3606096-md.jpg
På nått sätt känns det inte rätt när killen har större tuttar än man själv.
På andra bilden är det för mycket armmuskler.

Kanske märks att det enligt mig inte behövs så mycket muskler för att vara "övermuskulös"?! Muskler är dock ingenting som avgör när jag väljer partner, de kan vara stora och små eller obefintliga, bara inte killen börjar tracka på mig att jag ska börja styrketräna.
Citera
2008-06-08, 16:32
Bannlyst
Citat:
På nått sätt känns det inte rätt när killen har större tuttar än man själv.
På andra bilden är det för mycket armmuskler.

Kanske märks att det enligt mig inte behövs så mycket muskler för att vara "övermuskulös"?! Muskler är dock ingenting som avgör när jag väljer partner, de kan vara stora och små eller obefintliga, bara inte killen börjar tracka på mig att jag ska börja styrketräna.

Har brad pitt större tuttar än dig? Isåfall tycker jag synd om dig.
Citera
2008-06-08, 16:37
Medlem
Hej_tjos avatar
Fan va du ofta är uppkäftig rolle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in