Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Anledningen är att killar snackar av erfarenhet av FLERA tjejer. En tjej kan bara svara för sig själv och vet heller inte riktigt vad hon egentligen vill.
Aha, eftersom jag har erfarenhet av
FLERA killar så
VET jag vad du gillar för tjejer för killar kan ju inte svara för sig själva och vet ju aldrig vad ni vill. Alltså vet jag att
JUST DU gillar 45-åriga blondiner med bruna ögon och gigantiska H-kupor som tar för sig i sängen och älsar att ge oralsex? Hur vet jag det?n Jo, eftersom andra män älskat mig och många män spanat in mig och försökt vidröra mina stora bröst så
MÅSTE ju
ALLA män, inklusive du min unge vän, dyrka marken där jag går.
Sa du att bara vill ha unga tjejer med lagom stora bröst?
NÄ NÄ NÄ , nu märker jag att du är ung och oerfaren. Du vet inte vad du innerst inne vill ha som alla andra män.
DU VILL HA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bara att använda lite lav den logik du nämde nyss så förstår du att jag har rätt.
Eftersom ni är många i denna tråd som
VET att jag vill ha era muskler så
VET jag med min
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA erferenhet att
ALLA i denna tråd vill ha mig för
ALLA vill ju ha en tjej med H-kupor.
ALLA killar vill ju ha en
ÄLDRE KVINNA med
STORA BRÖST precis som
ALLA tjejer vill ha deffade killar med megamuskler. Det är bara att acceptera -
NI VILL ALLA HA MIG!!! Bara att ställer er i kö!!!!!!!
BRÖST LIKSOM MUSKLER KAN ALDRIG VARA FÖR STORA; ELLER HUR?????
Ja, det är faktiskt sant att jag är 45-årig blondin med bruna ögon, H-kupor som tar för mig i sängen och älskar att ge oralsex. Men jag tror ändå inte att bara för att jag har stora bröst så betyder det att alla killar gillar stora bröst. Jag VET - i motstas till somliga i denna tråd - att man kan ha olika smak. En del killar vill ha tjejer med mörkt hår och små bröst precis som att vi finns som vill ha killar som inte är deffade med stora muskler. Denna tråd är uppenbarligen full av killar med dåligt självförtroden som inte klarar av att det finns tjejer som inte tänder på deras typ av kroppar. Jag mår inte dåligt av att killar inte tänder på min kropp. Huvudsaken att han jag är ihop med gör det - och det gör han.
Så pumpa upp era dåliga självförtroende genom att vara otrevliga i denna tråd mot tjejer som inte tänder på den typ av män som ni själva UPPENBARLIGEN tänder på.