2008-07-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
Du, jag känner dig.

Åh?
Citera
2008-07-13, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
Åh?
Yeap.
Citera
2008-07-13, 20:18
Medlem
felpost
Citera
2008-07-13, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
felpost
Säker?
Citera
2008-07-13, 21:07
Medlem
Droqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Den som är störst när han dör, vinner.

Då gäller det att träna tills man inte kan bli större, sedan får man ta självmord eller dö i någon olycka. Detta gör ju att man dör när man är som störst
Citera
2008-07-14, 12:26
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Anledningen är att killar snackar av erfarenhet av FLERA tjejer. En tjej kan bara svara för sig själv och vet heller inte riktigt vad hon egentligen vill.

Aha, eftersom jag har erfarenhet av FLERA killar så VET jag vad du gillar för tjejer för killar kan ju inte svara för sig själva och vet ju aldrig vad ni vill. Alltså vet jag att JUST DU gillar 45-åriga blondiner med bruna ögon och gigantiska H-kupor som tar för sig i sängen och älsar att ge oralsex? Hur vet jag det?n Jo, eftersom andra män älskat mig och många män spanat in mig och försökt vidröra mina stora bröst så MÅSTE ju ALLA män, inklusive du min unge vän, dyrka marken där jag går.

Sa du att bara vill ha unga tjejer med lagom stora bröst? NÄ NÄ NÄ , nu märker jag att du är ung och oerfaren. Du vet inte vad du innerst inne vill ha som alla andra män. DU VILL HA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara att använda lite lav den logik du nämde nyss så förstår du att jag har rätt.

Eftersom ni är många i denna tråd som VET att jag vill ha era muskler så VET jag med min LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA erferenhet att ALLA i denna tråd vill ha mig för ALLA vill ju ha en tjej med H-kupor. ALLA killar vill ju ha en ÄLDRE KVINNA med STORA BRÖST precis som ALLA tjejer vill ha deffade killar med megamuskler. Det är bara att acceptera - NI VILL ALLA HA MIG!!! Bara att ställer er i kö!!!!!!!

BRÖST LIKSOM MUSKLER KAN ALDRIG VARA FÖR STORA; ELLER HUR?????

Ja, det är faktiskt sant att jag är 45-årig blondin med bruna ögon, H-kupor som tar för mig i sängen och älskar att ge oralsex. Men jag tror ändå inte att bara för att jag har stora bröst så betyder det att alla killar gillar stora bröst. Jag VET - i motstas till somliga i denna tråd - att man kan ha olika smak. En del killar vill ha tjejer med mörkt hår och små bröst precis som att vi finns som vill ha killar som inte är deffade med stora muskler. Denna tråd är uppenbarligen full av killar med dåligt självförtroden som inte klarar av att det finns tjejer som inte tänder på deras typ av kroppar. Jag mår inte dåligt av att killar inte tänder på min kropp. Huvudsaken att han jag är ihop med gör det - och det gör han.

Så pumpa upp era dåliga självförtroende genom att vara otrevliga i denna tråd mot tjejer som inte tänder på den typ av män som ni själva UPPENBARLIGEN tänder på.
Senast redigerad av Nakenchock 2008-07-14 kl. 12:43.
Citera
2008-07-14, 12:38
Medlem
Pseud0nyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Aha, eftersom jag har erfarenhet av FLERA killar så VET jag vad du gillar för tjejer för killar kan ju inte svara för sig själva och vet ju aldrig vad ni vill. Alltså vet jag att JUST DU gillar 45-åriga blondiner med bruna ögon och gigantiska H-kupor som tar för sig i sängen och älsar att ge oralsex? Hur vet jag det?n Jo, eftersom andra män älskat mig och många män spanat in mig och försökt vidröra mina stora bröst så MÅSTE ju ALLA män, inklusive du min unge vän, dyrka marken där jag går.

Sa du att bara vill ha unga tjejer med lagom stora bröst? NÄ NÄ NÄ , nu märker jag att du är ung och oerfaren. Du vet inte vad du innerst inne vill ha som alla andra män. DU VILL HA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara att använda lite lav den logik du nämde nyss så förstår du att jag har rätt.

Eftersom ni är många i denna tråd som VET att jag vill ha era muskler så VET jag med min LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA erferenhet att ALLA i denna tråd vill ha mig för ALLA vill ju ha en tjej med H-kupor. ALLA killar vill ju ha en ÄLDRE KVINNA med STORA BRÖST precis som ALLA tjejer vill ha deffade killar med megamuskler. Det är bara att acceptera - NI VILL ALLA HA MIG!!! Bara att ställer er i kö!!!!!!!

Brukar inte skriva på detta forum men...

Flöddrad?
Citera
2008-07-14, 12:45
Medlem
Hard Rides avatar
Nakenchock: jag vill ha dig iaf
Citera
2008-07-14, 12:47
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Brukar inte skriva på detta forum men...

Flöddrad?

Nykterist som aldrig använt en drog. Men som skrivit i denna tråd och hela tiden fått veta att jag har fel när jag säger att jag inte tänder på deffade män med mycket muskler. Dessa killar VET nämligen vad jag tänder på efter att de har levt 18½ år på denna jord. Och jag gav bara igen med samma språk och mynt Andra tjejer med samma åsikt får också samma behandling. Och killarna letar hela tiden upp bilder och säger att de VET att ALLA tjejer gillar killar med en viss typ av muskler. Att vi inte kan motstå denna typ av män. Och tycker vi inte om de betyder det att vi är flator, fula etc.

Trodde i min enfald att detta var en tråd där de av kvinnligt kön skulle uttala sig. Men det är ju uppenbart att vi inte hör hemma i denna tråd för killar som ska berätta om vilken typ av muskler DE tycker är snygga...
Citera
2008-07-14, 16:20
Medlem
Howakas avatar
Tjejer gillar hårda kukar sen är de väll axlar o armar
Citera
2008-07-14, 19:18
Medlem
Dr_knass avatar
Mage, bröst och rygg tror jag att mer än 80% av alla tjejer skulle svara.

Dock tror jag att 100% skulle svara helhetsintrycket..
Citera
2008-07-14, 22:14
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howaka
Tjejer gillar hårda kukar sen är de väll axlar o armar

Undra varför kuken blir så liten och klen när man tar anabola. . Jaa-ah....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in