2012-12-10, 15:14
Medlem
treeflows avatar
Låt mig få gissa... i ordning.

Obliques, underarmar, bröst, överarmar tillsammans med ett 6pack.
Citera
2012-12-10, 17:16
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treeflow
Låt mig få gissa... i ordning.

Obliques, underarmar, bröst, överarmar tillsammans med ett 6pack.

Det är väl snarare avsaknaden av rejäla obliques som är snyggt, eller?
Stora obliques ser bara lusigt ut i mina ögon.
Citera
2012-12-10, 18:07
Bannlyst
1. Mage
2.Armar
3.Bröst
4.Trappezius/axlar

har du det så har du 90% av brudarna
Citera
2012-12-10, 18:47
Medlem
solopoetry.s avatar
Svårt men välutvecklade axlar och armar har jag märkt gör väldigt mycket för att
jag ska känna att en man är muskulös och vältränad. Tycker det är grymt attraktivt.
Man får känslan av att han är stark, trygg och maskulin.
Citera
2012-12-11, 01:44
Medlem
Ogdens avatar
Jag vet inte riktigt, med armar och axlar är sexigt. Inte discogympumpade, utan mer normalstora muskler. Deltoiden är kronan på verket!
Citera
2012-12-11, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Jag vet inte riktigt, med armar och axlar är sexigt. Inte discogympumpade, utan mer normalstora muskler. Deltoiden är kronan på verket!

Antar att du är kvinna, så du föredrar stora armar framför tillexempel en snygg mage?
Citera
2012-12-11, 14:30
Medlem
Gymmes avatar
Av de kvinnor jag har träffat älskar de:
Armar/Bakre axlar och rygg.

För många fokuserar på Sixpack tror jag.
Citera
2012-12-11, 14:49
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Antar att du är kvinna, så du föredrar stora armar framför tillexempel en snygg mage?
Nja. Magen bryr jag mig inte om så mycket, men jag måste ju erkänna att jag är svag för långa, smala och rätt seniga killar. Det är just arm- och axelmuskulaturen som är väldigt snygg, och som är snygg även om killen inte är speciellt tränad.
Citera
2012-12-11, 15:04
Medlem
DaCriLLs avatar
nu ska jag komma in och vara vetenskaplig över det hela.

NR 1 skulle jag säga är Symmetri. varför? jo för att symmetri utstrålar bra gener.
attraktiva ansikten är symmetriska, och visar att hanen/honan har bra gener. det är därför vi uppfattar dom som attraktiva. för att symmetriska egenskaper symboliserar bra gener att skapa en avkomma på.

sen när det gäller män ska där vara muskler, symboliserar styrka.

den generella populationen av heterosexuella kvinnor som har alla nervkrestar på rätt ställe SKA uppfatta detta som attraktivt. och gör det oxå. om än på ett undermedvetet plan.

vad kvinnor i medelålderns säger,(kvinnan tidigare i tråden) räknas inte, för deras drift att leta bra gener till sin avkomma avtar efter medelåldern.

intressant sak är också att kvinnan preferenser ändras beroende på var i deras menstrationscykel dom är.
kvinnor, under deras ägglossning, dras mer till dessa bra gener(läs trad. manliga egenskaper) än när dom inte har ägglossning.

det är alltid komiskt att läsa hur människor tror att dom själva styr över sin attraktion.

låt oss klargöra några saker om den normalt funtade människan.
Övervikt är ALDIRG attraktivt, det är ett tecken på ohälsa och dåliga gener. samma sak gäller benrangel.
skönhet sitter INTE på insidan, däremot har kroppen fixat så att fula människor finner även mindre attraktiva människor sexiga, för att även dom ska få en avkomma.
intressant trivia är att män, beroende på hur HUNGRIGA dom är, accepterar mer övervikt på en person dom finner attraktiv.
dagens "ideal" är inte ett nytt påfund. att påstå att vi är mer ytliga idag är bara tramsigt.

så för att sammanfatta, muskler, ja, symmetri, yes.
en hona som är frisk på ett genetiskt plan och är i en fertil ålder finner detta attraktivt.

så på sätt o vis kan man säga att genom att se ut så, så säkrar du att honor som attraheras av dig är genetiskt korrekta och bra avlingsmaterial.

aaaaand im out
Citera
2012-12-11, 15:58
Medlem
Benke.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
1. Mage
2.Armar
3.Bröst
4.Trappezius/axlar

har du det så har du 90% av brudarna

90% av brudarna mellan 13-22 år.. Jag brukar få höra av mina kvinnliga vänner att vader och rygg är bland det mest attraktiva på en manskropp.
Citera
2012-12-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Nja. Magen bryr jag mig inte om så mycket, men jag måste ju erkänna att jag är svag för långa, smala och rätt seniga killar. Det är just arm- och axelmuskulaturen som är väldigt snygg, och som är snygg även om killen inte är speciellt tränad.
Kul för mig då, jag är smal som fan men av nån andledning så har jag riktigt stora ( iaf jämnfört med mina polare ) överarmar och axlar... handlederna/ben/resten är skit smalt
Citera
2012-12-11, 17:47
Medlem
treeflows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det är väl snarare avsaknaden av rejäla obliques som är snyggt, eller?
Stora obliques ser bara lusigt ut i mina ögon.

Näää det är ju hur porrigt som helst! Kallas ju "kukpilar" av en anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in