2010-09-01, 19:20
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Men gluteus maximus däremot! Så inga ursäkter att inte träna benen inte
Nä självklart inte, jag tränar inte ens av anledningen att bli snygg utan att folk skall titta på mig när jag kommer in i ett rum och verkligen tänka "jäääävlar va stor han är, fy fan va han måste preppa" men de skall inte våga fråga såklart.

Ja jag är ärlig, möjligtvis patetisk också. Dessutom gillar jag tribals, silverkedjor på armar och hals och att räkna matte. Kalla mig en konstig typ!
Citera
2010-09-01, 19:24
Medlem
LOLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Det jag spyr på mest är de som gillar taniga killar utan muskler med magrutor.

Det gör alla män!
Citera
2010-09-01, 19:25
Medlem
LOLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nä självklart inte, jag tränar inte ens av anledningen att bli snygg utan att folk skall titta på mig när jag kommer in i ett rum och verkligen tänka "jäääävlar va stor han är, fy fan va han måste preppa" men de skall inte våga fråga såklart.

Ja jag är ärlig, möjligtvis patetisk också. Dessutom gillar jag tribals, silverkedjor på armar och hals och att räkna matte. Kalla mig en konstig typ!

Matte e kul!
Citera
2010-09-01, 19:34
Medlem
Citat:

Annars inget konstigt!
Citera
2010-09-01, 20:55
Medlem
Donny_Braskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Dom muskler man använder när man plockar fram kreditkortet

Bäst.
Citera
2010-09-01, 21:37
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donny_Brasko
Bäst.
Och sant tyvärr
Citera
2010-09-01, 23:18
Medlem
KloBengans avatar
Citat:

Haha nej jag förstår hur du menar! Om man tränar för att bli snygg i brudars ögon så är det nästan så att till och med jag borde sluta upp och bara deffa ner mig.

Lågvattenmärket var när jag såg en artikel i aftonbladet om att Ica-Ulf hade erhållit "superkroppen". Om ni sett reklamen så vet ni hur jävla långt ifrån en superkropp det där är.

Att du tränar för att bli stor är ju inte särskilt konstigt, det brukar de flesta som varit igång ett tag göra. Men tribalerna vettefan alltså
Citera
2010-09-01, 23:21
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Haha nej jag förstår hur du menar! Om man tränar för att bli snygg i brudars ögon så är det nästan så att till och med jag borde sluta upp och bara deffa ner mig.

Lågvattenmärket var när jag såg en artikel i aftonbladet om att Ica-Ulf hade erhållit "superkroppen". Om ni sett reklamen så vet ni hur jävla långt ifrån en superkropp det där är.
Det ser man inte om man har dålig kroppsuppfattning, något vilket de flesta svenskar har. Tänk bara ett par år tillbaka, jag hade fan ingen aning om vem som var biff eller ej för 5 år senn typ. Var helt efterbliven när det gällde sånt. Nu ser jag kroppar på ett helt annat sätt.

Citat:
Att du tränar för att bli stor är ju inte särskilt konstigt, det brukar de flesta som varit igång ett tag göra. Men tribalerna vettefan alltså
stor tung biff kriminell vettu, brudarna gillar det. Kanske inte alla, men tillräckligt många iaf, de flesta skulle jag säga.
Citera
2010-09-01, 23:27
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Det ser man inte om man har dålig kroppsuppfattning, något vilket de flesta svenskar har. Tänk bara ett par år tillbaka, jag hade fan ingen aning om vem som var biff eller ej för 5 år senn typ. Var helt efterbliven när det gällde sånt. Nu ser jag kroppar på ett helt annat sätt.

Det har du nog rätt i, de har ju slängt på en solbränna, en del olja och sen står han och spänner arslet av sig, klart folk tror han har bra kropp. Med kläder på sig tror jag inte ens man sett att han tränade.

Citat:

stor tung biff kriminell vettu, brudarna gillar det. Kanske inte alla, men tillräckligt många iaf, de flesta skulle jag säga.

Tror framför allt det är vanligt bland yngre tjejer, men det är ju väldigt individuellt. Hur som helst så tror jag de flesta är överens om att kroppen inte är det som spelar mest roll. Det kom vi ju fram till i en annan tråd, eller om det var tidigare i den här tråden. Minns inte riktigt
Citera
2010-09-02, 00:14
Medlem
CBSativas avatar
Citat:

Det går inte hem att varatung längre. Hört att de baravill ha folk är riktigt stor biff kriminell numera.

http://www.youtube.com/watch?v=Aavivlm1stA 0.24
Citera
2010-09-02, 05:00
Medlem
spjuits avatar
Jag tycker att lite är bra. Inga magrutor alls (det är för fan knölar, INTE snyggt), lite armmuskler, bara så det syns lite grann, samma sak med benen.

Det ska vara lite mjukt. Normaltränad typ.
Citera
2010-09-02, 06:48
Bannlyst
Citat:
Tror framför allt det är vanligt bland yngre tjejer, men det är ju väldigt individuellt. Hur som helst så tror jag de flesta är överens om att kroppen inte är det som spelar mest roll. Det kom vi ju fram till i en annan tråd, eller om det var tidigare i den här tråden. Minns inte riktigt

Finns tillräckligt många vuxna tjejer som är kroppsfanatiker också.

Citat:
Ursprungligen postat av spjuit
Jag tycker att lite är bra. Inga magrutor alls (det är för fan knölar, INTE snyggt), lite armmuskler, bara så det syns lite grann, samma sak med benen.

Det ska vara lite mjukt. Normaltränad typ.

Det är ju tur jag inte preppar hårt för att få tjejer, de flesta verkar inte ens tycka om grova muskler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in