2008-06-04, 00:14
Medlem
Brullas avatar
Ett tight ass
Citera
2008-06-04, 00:14
Medlem
Pampariuuss avatar
Brudarna gillar väl magmuskler mer än vader och ben-muskler?
Citera
2008-06-04, 00:26
Medlem
LoTiXs avatar
Så den här är uppe igen? Tja, i ett nummer av King refererade man till en undersökning gjord utav någon tidning och där var det grova armar som var mest populärt. Detta följdes utav stor rygg och något mer.
Citera
2008-06-04, 00:50
Medlem
trafalgars avatar
Jag vet en stark fin muskel som dom gillar.. Hjärtat! naah!
Citera
2008-06-04, 01:28
Medlem
O_Waos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luciferrr
Som frågan lyder, vilka muskler tycker tjejer i allmänhet och tjejer här på FB är snyggast/sexigast på killar?
Proportionalitet är A och O. Jätteaxlar med taniga ben får mig mest att vilja skratta. Kroppen skall vara symmetrisk och proportionerlig. Personligen är jag svag för kampsportares långa slanka muskler , men det är en smaksak.
Citera
2008-06-04, 01:31
Medlem
misericordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Jag vet en stark fin muskel som dom gillar.. Hjärtat! naah!

Citera
2008-06-04, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaulding
Mina kvinnliga bekanta blir helt till sig i trosorna av välutvecklad serratusmuskulatur

Ojojoj då, dina kvinnliga bekanta är finsmakare...?

Jag har också en skum fetisch för vissa ryggfiléer. På vissa män buktar det ut en muskel precis över skulderbladet - kan tänka mig att det är sidospetsarna av trapezius, men alla verkar inte få sådär utpräglade. Vet inte om det är genetiskt eller beror på träningen, men de som HAR de där filéerna blir automatiskt sexobjekt IMO.
Rejäla quads (framsida lår) är också råporrigt.
Tight ass är ju inte heller fel...

Men vanligare är nog att tjejer gillar deltoids, armar (speciellt underarmar) och abs...

Men det kvittar ju. Man måste ju träna hela kroppen, annars ser man ju bara oproportionerlig ut, samt riskerar att dra på sig konstiga överbelastningsskador...
Citera
2008-06-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Helst ska man vara utan muskler. Eventuellt ha lite mage och sen sikta på en bra deff. Fredrik Ljungberg och David Beckham looken med andra ord.

Eh. Visst. Ljungberg och beckham är inga muskelberg, men man kan knappast säga att de är UTAN muskler. Det vore svårt att springa ikapp en boll utan benmuskler liksom...
Citera
2008-06-04, 07:50
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Proportionalitet är A och O. Jätteaxlar med taniga ben får mig mest att vilja skratta. Kroppen skall vara symmetrisk och proportionerlig. Personligen är jag svag för kampsportares långa slanka muskler , men det är en smaksak.

Att de har slankare muskler vet nog ingen vad det betyder. Antagligen är det väl en kombination utav lagom mängd muskler och lagom mängd fett du är ute efter. Att deras muskler skulle vara längre förstår jag inte över huvud taget.
Citera
2008-06-04, 10:14
Medlem
björnenbennys avatar
Tuttar och rygg har jag märkt att tjejer gillar lite mer än annat
Och grova ben verkar dom gilla, alla tre ben.
Citera
2008-06-04, 10:28
Medlem
Thetawaves avatar
Alltså... det är svårt att säga tycker jag. Jag gillar alla muskler. Så länge det är symmetriskt och med lite måtta. Alltså inte anabolagigantiska muskler.

Sen är jag iofs svag för serratus.
Citera
2008-06-04, 10:47
Medlem
lalle34s avatar
den lilla utanpåliggande muskeln som heter plånbokis välfylldis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem