2008-06-04, 11:28
Medlem
Andy__gibsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalle34
den lilla utanpåliggande muskeln som heter plånbokis välfylldis

Hahaha!
Citera
2008-06-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
Under alla mina år i skolan har jag upplevt att brudar ger blanka fan i om man har muskler eller inte.

Det som verkar räknas är framförallt att man ser OK ut i ansiktet, men också att man är rolig och kan få brudarna att skratta. Sen kan man vara tunn som en sticka, det spelar ingen roll.

Men ja kanske har fel

Det är precis så. Brudar gillar fan inte muskler.
Citera
2008-06-04, 15:47
Medlem
Jag såg en undersökning i en amerikansk kvinnotidning där man ställt denna fråga till några hundra kvinnor. Magmuskler vann med runt 30%, medan biceps kom tvåa med bara hälften så många (16%).

Ingen kvinna lär välja bort en man bara för att han inte har muskler. Det är väl mest en bonus om han är vältränad, men att tjejer inte tycker muskulösa kroppar är attraktiva är verkligen en grov generalisering. Det märkte jag inte minst för ett par veckor sedan då jag var på Malmö Opera och såg "Aida". De yngre flickorna i min omgivning blev som tokiga när Aidas älskare dansade runt i sin massiva överkropp och magrutor, och han rev ner enorma kvinnotjut efter föreställningen.
Senast redigerad av Jawreko 2008-06-04 kl. 15:50.
Citera
2008-06-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaulding
Mina kvinnliga bekanta blir helt till sig i trosorna av välutvecklad serratusmuskulatur

+1. Välutvecklade underarmar är de ju vissa som gillar också.
Citera
2008-06-04, 15:54
Medlem
VaGKs avatar
Alla tjejer jag har frågat säger magmuskler, bröst och armar...
Citera
2008-06-04, 16:02
Medlem
ohnoyoudidnts avatar
Om personen har hyffsad symmetri, dvs. inte mega-överkropp och taniga ben, så kollar jag definitivt på axlar+bröst-området först
Citera
2008-06-04, 16:07
Bannlyst
Skittråd...

Ingen kan svara vad tjejer i lag tycker är den snyggaste musklen. Finns många som till och med tycker att alla muskler är fult och oestetiskt.

Men fjortistjejer är det nog benrangel med några rutor som syns precis ovanför revbenen.

MVH
Citera
2008-06-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingenmedstil
Skittråd...

Ingen kan svara vad tjejer i lag tycker är den snyggaste musklen. Finns många som till och med tycker att alla muskler är fult och oestetiskt.

Men fjortistjejer är det nog benrangel med några rutor som syns precis ovanför revbenen.

MVH

Ovanför?
Citera
2008-06-04, 16:38
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brachii
Ovanför?
...Duhh!
Halsrutor! Har inte du det?
Citera
2008-06-04, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
...Duhh!
Halsrutor! Har inte du det?

tyvärr inte
Citera
2008-06-04, 20:23
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingenmedstil
Skittråd...

MVH

Och du fick aldrig för dig man kan se vad en population tycker genom att en del av den ger sina åsikter? Jag tror inte trådskaparen var ute efter en undersökning som har fastställt att exakt alla kvinnor tycker att just den och den muskeln är snyggast. Sedan avslutar du ditt skitsnack med att gissa att en liten del av populationen troligtvis tycker om magmuskler.
Citera
2008-06-04, 21:17
Medlem
Hundvalps avatar
Det är väl bara titta på en random bild av pojkar som Brad Pitt eftersom tjejer i allmänhet gillar hans kropp. Så, nu vet du vad du ska sträva efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in