2008-06-08, 16:48
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Har brad pitt större tuttar än dig? Isåfall tycker jag synd om dig.

Tja, vi har väl ungefär lika. Bara det att mina är tjejtuttar, alltså mjukare, rundare, toppigare. Innan du uttalar dig så kanske du ska veta jag opererat mig också, vilket gjorde mina bröst mindre. Men jag är så nöjd med dom ändå, man kan ju inte få allt här i livet Därför tycker jag inte att du ska tycka synd om mig, men tack för ditt medlidande.

Känns förövrigt som att detta är lite off topic.
Citera
2008-06-08, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BellyDancer
Tja, vi har väl ungefär lika. Bara det att mina är tjejtuttar, alltså mjukare, rundare, toppigare. Innan du uttalar dig så kanske du ska veta jag opererat mig också, vilket gjorde mina bröst mindre. Men jag är så nöjd med dom ändå, man kan ju inte få allt här i livet Därför tycker jag inte att du ska tycka synd om mig, men tack för ditt medlidande.

Känns förövrigt som att detta är lite off topic.

Tack för klargörandet. Kändes att det var nödvändigt för att kunna fortsätta diskussionen.
Citera
2008-06-08, 16:58
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
På nått sätt känns det inte rätt när killen har större tuttar än man själv.
På andra bilden är det för mycket armmuskler.

Kanske märks att det enligt mig inte behövs så mycket muskler för att vara "övermuskulös"?! Muskler är dock ingenting som avgör när jag väljer partner, de kan vara stora och små eller obefintliga, bara inte killen börjar tracka på mig att jag ska börja styrketräna.

Och jag som drog fram det mildaste jag hittade i "muskulöshetsväg" typ.
Citera
2008-06-08, 17:05
Medlem
Nakenchocks avatar
Underarmar Underamar Underarmar

Muskulösa underarmar kombinerat med grova handleder. Ooooooooooo. Min pojkvän har sådana och jag bara måste vara där och klämma, känna, smeka Överarmar får inte igång mig på samma sätt.
Citera
2008-06-08, 17:15
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar

Och jag som drog fram det mildaste jag hittade i "muskulöshetsväg" typ.

Kanske jag som har konstig smak då Men bara för att man har muskler så behöver det ju inte se ut sådär. Jag har ju då väldigt svårt för manstuttar, vare sig de är skapta av träning eller av fetma. Kan bero på att jag har små, fan vet jag.
Citera
2008-06-08, 20:03
Medlem
Citat:
Kanske jag som har konstig smak då Men bara för att man har muskler så behöver det ju inte se ut sådär. Jag har ju då väldigt svårt för manstuttar, vare sig de är skapta av träning eller av fetma. Kan bero på att jag har små, fan vet jag.

Fan vet vi heller, för det där exemplet på Brad Pitt är ett ganska erkänt ideal för de flesta (inte här dock där det för det mesta är Arnold-style som gäller, fast å andra sidan är det ju inte speciellt vanligt med tjejer på träningsforumet...).
Citera
2008-06-08, 20:14
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuret_
Fan vet vi heller, för det där exemplet på Brad Pitt är ett ganska erkänt ideal för de flesta (inte här dock där det för det mesta är Arnold-style som gäller, fast å andra sidan är det ju inte speciellt vanligt med tjejer på träningsforumet...).

Brad Pitt som ideal, usch och fy. Bättre än Arnold dock.

Nej, nu är det nog dags för mig att sluta klaga
Citera
2008-06-08, 20:21
Medlem
Nakenchocks avatar
Brad Pitt - nej nej nej. Liksom Arnold. Alldeles för mycket muskler och för definierat. Känns inte alls som något jag vill röra vid.

Gerard Butler är INTE ALLS en höjdare i filmen 300 - för mycket av allt. Däremot är hans "vanliga" kropp läcker. Inga extrema magrutor utan lagom är bäst:

http://shindotv.blogspot.com/2007/04/spartan-beefcake-fix.html

Precis den typen av manskropp tittar jag ofta och gärna på
Citera
2008-06-08, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Brad Pitt - nej nej nej. Liksom Arnold. Alldeles för mycket muskler och för definierat. Känns inte alls som något jag vill röra vid.

Gerard Butler är INTE ALLS en höjdare i filmen 300 - för mycket av allt. Däremot är hans "vanliga" kropp läcker. Inga extrema magrutor utan lagom är bäst:

http://shindotv.blogspot.com/2007/04/spartan-beefcake-fix.html

Precis den typen av manskropp tittar jag ofta och gärna på

Men du är väl 40+ också? Alltså gör vi rätt i att sträva efter något mellanting mellan arnold och braddan!
Citera
2008-06-08, 20:35
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Men du är väl 40+ också? Alltså gör vi rätt i att sträva efter något mellanting mellan arnold och braddan!

Japp, jag är 45. Jag hade en liknande smak när jag var runt 20 och svärmade för godingen Harrison Ford i Jakten på den försvunna skatten Däremot när jag var tonåringen gillade jag den lite slankare muskelbyggnaden hos Bruce Boxleitner som Luke Macahan. Blir du klokare av det svaret?
Citera
2008-06-08, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Japp, jag är 45. Jag hade en liknande smak när jag var runt 20 och svärmade för godingen Harrison Ford i Jakten på den försvunna skatten Däremot när jag var tonåringen gillade jag den lite slankare muskelbyggnaden hos Bruce Boxleitner som Luke Macahan. Blir du klokare av det svaret?

Nej . Fast jag håller helt klart med om att H.Ford är hawt.
Citera
2008-06-08, 21:00
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Alltså gör vi rätt i att sträva efter något mellanting mellan arnold och braddan!

Nej, nej och åter nej! Hålla på och förstöra sitt utseende på det sättet, suck

Jag är 20 år om du nu var intresserad av yngre tjejers åsikter. Mina vänninor tycker samma sak som mig, nästan ingen vill ha en muskelknutte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in