2008-06-08, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BellyDancer
Nej, nej och åter nej! Hålla på och förstöra sitt utseende på det sättet, suck

Jag är 20 år om du nu var intresserad av yngre tjejers åsikter. Mina vänninor tycker samma sak som mig, nästan ingen vill ha en muskelknutte.

Jag tränar lyckligtvis inte för att attrahera tjejer. Jag ligger nog redan och dinglar på den övre ribban.
Citera
2008-06-08, 21:08
Medlem
BellyDancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Jag tränar lyckligtvis inte för att attrahera tjejer. Jag ligger nog redan och dinglar på den övre ribban.

I sådana fall får jag väl bara gratulera då
Citera
2008-06-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BellyDancer
Nej, nej och åter nej! Hålla på och förstöra sitt utseende på det sättet, suck

Jag är 20 år om du nu var intresserad av yngre tjejers åsikter. Mina vänninor tycker samma sak som mig, nästan ingen vill ha en muskelknutte.

Vet du vad, jag börjar misstänka att du inte särskilt ofta varit med om att en kille med lite mer än bara svensson-looken stött på dig Känner igen mig där.. vanligtvis oattraktiva polare som sannskyldigt hävdar att "det är insidan hos tjejen som räknas, utsidan har knappt någon betydelse" och sen blir dom alldeles till sig när dom får en flört av en lite kroppsligt attraktivare tjej än vanligt

Jag kan ju ha fel men jag misstänker vad det är för tjejer vi har att göra med i denna tråd

Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle

Se upp rolle, det där första kan misstolkas
Citera
2008-06-08, 22:08
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuret_
Jag kan ju ha fel men jag misstänker vad det är för tjejer vi har att göra med i denna tråd

Eller så tjejer som inte attraheras av alltför deffade killar. Själv har jag naturliga H-kupor, men jag är inte så kaxig att jag tror att alla killar attraheras av det. Inte heller så tror jag att de killar som säger att jag har för stora bröst tillhör en viss kategori. Eller att det är fel på dem etc. Vissa killar vill inte ha tjejer med stora bröst helt enkelt. Attraheras inte av det. Precis som att vissa tjejer inte vill ha alltför deffade och uppumpade grabbar. Vi attraheras inte av det.
Citera
2008-06-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Eller så tjejer som inte attraheras av alltför deffade killar. Själv har jag naturliga H-kupor, men jag är inte så kaxig att jag tror att alla killar attraheras av det. Inte heller så tror jag att de killar som säger att jag har för stora bröst tillhör en viss kategori. Eller att det är fel på dem etc. Vissa killar vill inte ha tjejer med stora bröst helt enkelt. Attraheras inte av det. Precis som att vissa tjejer inte vill ha alltför deffade och uppumpade grabbar. Vi attraheras inte av det.

Jo det är väl så det är antar jag. Men att påstå att Brad Pitts kropp är för uppumpad lät lite skumt måste jag säga. Om Brad Pitt stötte på dig när du var 25 (vi antar ni var lika gamla) skulle du då dömt ut honom för att han var "för uppumpad", tror knappast det du
Citera
2008-06-08, 22:18
Bannlyst
Citat:
Jo det är väl så det är antar jag. Men att påstå att Brad Pitts kropp är för uppumpad lät lite skumt måste jag säga. Om Brad Pitt stötte på dig när du var 25 (vi antar ni var lika gamla) skulle du då dömt ut honom för att han var "för uppumpad", tror knappast det du

Brad Pitt är ju knappast uppumpad, han är ju en liten deffad snubbe med ett par rutor och lite pecs. Inget märkvärdigt, men tyvärr är det de som brudarna vill
Citera
2008-06-08, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingenmedstil
men tyvärr är det de som brudarna vill

Man tränar ju inte för att få knulla . Det får man ju ändå .

Eller, jag får det, i alla fall.
Citera
2008-06-08, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I

Mjoo men jag vill inte knulla Russian Mail Brides
Citera
2008-06-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I

Så kan man ju också se på saken

Men hur kan du då veta att det skulle gå lika lätt om du inte var "tränad"? Var du liten och spinkig för två år sedan
Citera
2008-06-08, 22:28
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:

För det första har jag aldrig varit attraherad av Pitt i någon roll han haft. Deffad eller ej. Förstår inte hypen kring honom. För det andra så är magrutor inget jag någonsin upplevt vara snyggt. Jag gillar den typ av mage som jag Gerard Butler har på bilden nyss uppstigen från badet som jag länkade till. 6-pack nej tack.
Citera
2008-06-08, 22:54
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Japp, jag är 45. Jag hade en liknande smak när jag var runt 20 och svärmade för godingen Harrison Ford i Jakten på den försvunna skatten Däremot när jag var tonåringen gillade jag den lite slankare muskelbyggnaden hos Bruce Boxleitner som Luke Macahan. Blir du klokare av det svaret?

45? Morsan är 50 och tycker att Kevin Costner är fräsch, så dig kan vi också stryka! Tack, men nej tack. Whiskeyröst och ryggmatta kan jag ej uppnå ännu.
Citera
2008-06-08, 23:02
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
45? Morsan är 50 och tycker att Kevin Costner är fräsch, så dig kan vi också stryka! Tack, men nej tack. Whiskeyröst och ryggmatta kan jag ej uppnå ännu.

Whiskeyröst är inget för en nykterist som jag. Inte heller en rökarröst som Brad Pitt har. Och Kevin tycker jag inte är fräsch. Gerard Butler som jag nämnde tidigare är däremot en läckerbit när han inte är med i 300-filmen där han är för statylik för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in