2008-02-13, 14:59
Medlem
MrOaikis avatar
En bekant till mig blev nyligen av med proffsutrustning fr tevesndning (bilinbrott p Grdet i Stockholm). Att han var dum nog att lmna utrustningen i bilen, r en annan femma. Hur som helst: Vad ska tjuvarna med den utrustningen till?! Det finns bara ngra ftal fretag i Sverige som kan tnkas kpa den.

Var brukar sdan utrustning sljas?

Om ngon som var inblandad i stlden lser detta, s bad garna hlsa att de r beredda att kpa tillbaka utrustningen om n inte till fullpris sklart. Alternativet r att inte f den slt alls.
Citera
2008-02-13, 15:04
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
.....
Var brukar sdan utrustning sljas?

Om ngon som var inblandad i stlden lser detta, s bad garna hlsa att de r beredda att kpa tillbaka utrustningen om n inte till fullpris sklart. Alternativet r att inte f den slt alls.

Inte hr p Flashback iaf, fr hr r det frbjudet med Kp & slj.
Citera
2008-02-13, 15:08
Medlem
plles avatar
Alltid lika kul nr man lser rubriken och tnker "n, nu jvlar r det vrsta grejen som hnt" och s klickar man fr att ppna trden...
Och lika jvla besviken blir man varje gng.

Vad proffsutrusning? Jag vill veta vad det r!!!

Det r svrt med sdana grejer. Det kan vara bestllningsjobb, lika mycket som det kan vara en narkoman som sljer skiten vidare fr 1000 spnn till nste man.
Citera
2008-02-13, 17:29
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plle
Alltid lika kul nr man lser rubriken och tnker "n, nu jvlar r det vrsta grejen som hnt" och s klickar man fr att ppna trden...
Och lika jvla besviken blir man varje gng.

Vad proffsutrusning? Jag vill veta vad det r!!!

Det r svrt med sdana grejer. Det kan vara bestllningsjobb, lika mycket som det kan vara en narkoman som sljer skiten vidare fr 1000 spnn till nste man.

Tror p det sistnmnda. En pundare har vl ingen koll p hur udda sdana dr grejer r? Ser han ngot som ser ut som det gr att slja plockar han vl bara med sig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in