2008-02-13, 13:35
Medlem
Ja hallå jag ahr surfat porr och nu ligger skärmen helt fel den ligger på sidan vad ska jag göra nu? Jag har gått in i bildskärm på utseende och teman men jag hittar inte hur man gör.
Citera
2008-02-13, 13:48
Medlem
Dockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ian_hill
Ja hallå jag ahr surfat porr och nu ligger skärmen helt fel den ligger på sidan vad ska jag göra nu? Jag har gått in i bildskärm på utseende och teman men jag hittar inte hur man gör.

Haha, klantigt
Jag kan ändra hur min bild ligger med hjälp av <ctrl>+<alt>+<piltangent(upp för normalt)>
värt ett försök
Citera
2008-02-13, 13:53
Medlem
Mandic!s avatar
Nånstans på sidan, eller mitt på din skärm så finns det en knapp, sedan kommer man in i en meny. Sedan kan du välja hur du vill lägga bilden.
Citera
2008-02-13, 13:54
Medlem
jq515fphs42s avatar
Citat:

va? hur gick detta till?
Citera
2008-02-13, 14:16
Medlem
jag vet inte det var nåt jävla spel och så blev det sån här skit. Dockeys förslag funkade!!!!! Snart kommer hon hem!
Citera
2008-02-13, 18:20
Medlem
Dockeys avatar
Citat:
jag vet inte det var nåt jävla spel och så blev det sån här skit. Dockeys förslag funkade!!!!! Snart kommer hon hem!

haha, d va la en jäkla tur att det funkade då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in