2008-02-12, 11:08
Medlem
Hej nu börjar de närma sig sommarn Och magen måste "bort".

Hade då tänkt om man kunde använda några piller som gör att man inte känner jätte hunger eller om de finns nån tablett som gör att man går lättare ner i vikt utan att få en massa biverkningar?

Är det någon som har nån efarenhet av några tabletter?

MVH Tommy
Senast redigerad av tommy3553 2008-02-12 kl. 11:24.
Citera
2008-02-12, 11:32
Medlem
Guddings avatar
Hade du tänkt att gymma eller utföra någon form utav träning medans du tar pillrena? Hur lång är du och hur mycket väger du? Vill du bara få bort lite fett eller vill du få ett sexpack, vad är målen?

Det finns dessvärre inga mirakelpiller vad jag vet. Kanske lite härliga placebopiller som du lyckas komma över på någon webbshop, så äter du mindre eller något.

/Gudding
Citera
2008-02-12, 11:59
Medlem
Exceeds avatar
Träna och ät bra. Pillerna är bara bullshit.
Citera
2008-02-12, 12:20
Medlem
Jacksatans avatar
personligen tycker jag efedrin eller stackers som innehåller ephedra(båda är numera olagliga tyvärr) på ett bra sätt håller hungern borta samt håller en pigg. det är inte kul att gå omkring hungrig i 2månader medans man deffar.
Citera
2008-02-12, 12:33
Medlem
pinkies avatar
Alli är det enda bevisade.....
Citera
2008-02-12, 12:38
Medlem
schabo-labos avatar
Efedrin och stackers kan jag också rekommendera.
Citera
2008-02-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudding
Hade du tänkt att gymma eller utföra någon form utav träning medans du tar pillrena? Hur lång är du och hur mycket väger du? Vill du bara få bort lite fett eller vill du få ett sexpack, vad är målen?

Det finns dessvärre inga mirakelpiller vad jag vet. Kanske lite härliga placebopiller som du lyckas komma över på någon webbshop, så äter du mindre eller något.

/Gudding

Hade tänkt att vara ute och gå mycket, men även tränar fotboll ett par gånger i veckan. Längd: 185 Vikt: 87

Mitt mål är väll att få bort magen, de är väll just de.
Citera
2008-02-12, 18:34
Medlem
Knif£ns avatar
Hoodia

om det är hungerkänslorna du vill få bort så ta hoodia! inga kända biverkningar hittils och det funkar ypperligt bara man tar i ordentlig mängd 500-1000mg beroende på kroppsstorlek. sök lite om det här på flashback eller googla så hittar du massvis med information.
Citera
2008-02-12, 20:05
Medlem
waaaH_5s avatar
ja käkade thermX och tycker d fungerade bra. Gick ner 4,8kg på två veckor. visst jag gick på diet och jag sprang och trampade på motionscykeln som en galning. kan tänka mig att sånt där e jävligt individuellt, och att mycket e placebo. Men vafan, om man tror på något så håller de ju en motiverad att träna ännu hårdare

må väl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in