2008-02-12, 10:36
Medlem
Har ett stort problem. Nr jag kr Windows Media Player (musik) s efter ett tag "fryser" datorn!? Antingen stnger den av sig sjlv (oftast s), eller s blir jag tvungen att sjlv starta om den. Ibland startar den om d jag startar om den, direkt, ellerv s fr jag gra det ett par ggr. allts starta om den fr att den ska starta. Vad r detta fr fel?
Citera
2008-02-12, 14:28
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Körkort
Har ett stort problem. Nr jag kr Windows Media Player (musik) s efter ett tag "fryser" datorn!? Antingen stnger den av sig sjlv (oftast s), eller s blir jag tvungen att sjlv starta om den. Ibland startar den om d jag startar om den, direkt, ellerv s fr jag gra det ett par ggr. allts starta om den fr att den ska starta. Vad r detta fr fel?

byt till en mindre kylare som inte kyler s kallt? HAHAHAH va rolig ja va nu, fb-humor, n men r de bara wmp som lser datorn t dej?
Citera
2008-02-12, 14:47
Medlem
Anvnder du senaste versionen av wmp?
Citera
2008-02-28, 11:50
Medlem
statoil^s avatar
BUMPAR TRDEN

Jag har ocks enorma problem med WMP...

Varje gng det r en WMP video som ska streamas, eller om jag anvnder programmet till en video s fryser datorn fr att sedan startas om. Allts, anvnder jag den vet jag att datorn startas om. Vad r felet? Jag har version 9... Och jag har inte ndrat p ngra instllningar alls.
Citera
2008-02-28, 20:16
Medlem
statoil^s avatar
Ingen som vet ngot eller?
Citera
2008-02-28, 23:20
Bannlyst
Fungerar andra mediaspelare som tex VLC eller krashar ven dessa systemet?
Citera
2008-02-28, 23:51
Medlem
statoil^s avatar
Det r bara WMP... VLC, Realplayer, Quicktime funkar prima.. (dom tre jag har frutom WMP... Men problemet r att p vissa sidor s streamas det endast i WMP... r vl ingen big deal, men ibland vill man ju se ngot.
Citera
2008-02-29, 00:02
Bannlyst
Ja om det bara r WMP s borde du ju antingen vara en codec som strular (vlc anvnder inbyggda) eller s r det ngot annat fel med installationen av wmp. Kan inget annat sga n, testa att installera om, eller uppgradera din version till en nyare, 9an r rtt gammal.
Citera
2008-02-29, 08:20
Medlem
Min pappas dator gjorde sdr och det verkar som att det berodde p att han hade fr mycket minne i datorn, att det var fr mycket minne och fr dligt grafikkort.. tror det var grafikkortet... iaf, det var ngon datakunnig som hade frklarat det s. testa och ta ut ngot minne ur datorn s blir den kanske bttre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in