2008-02-11, 22:43
Medlem
osiriz88s avatar
Nu ska jag lägga in en fråga här åt min flickvän. En av hennes största sexuellaa fantasier i livet är tydligen att låta mig amma henne! Hon pratar ofta om hur hon vill att jag ska mjölka och suga ur henne som en ko, osv osv.. Kruxet med detta är ju att man måste vara gravid för att få mjölkisar! Detta vill varken hon eller jag, inga barn ännu tack!!.. Så nu undrar hon/vi om det finns ett annat sätt att utveckla mjölkproduktion i tuttarna. Någon form av piller / "medicin" till exempel?

Jag tror redan att jag vet svaret på frågan, men hon insisterade på att jag skulle skriva.
2008-02-11, 22:54
Medlem
Hmm, det tycker jag känns tveksamt. Jag har däremot fått medicin MOT det... hade för högt prolaktinvärde (trots att jag är ung och aldrig varit gravid). Prolaktin är ett hormon som utsöndras från hypofysen och har bland annat med ammning att göra. Det är nog ingen bra idé att mixtra med hormoner för att uppfylla den fantasin.... finns det inget annat skoj ni kan göra?
2008-02-11, 23:03
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livla
Hmm, det tycker jag känns tveksamt. Jag har däremot fått medicin MOT det... hade för högt prolaktinvärde (trots att jag är ung och aldrig varit gravid). Prolaktin är ett hormon som utsöndras från hypofysen och har bland annat med ammning att göra. Det är nog ingen bra idé att mixtra med hormoner för att uppfylla den fantasin.... finns det inget annat skoj ni kan göra?
jodå, finns massor med skoj. Men nu vill hon ju verkligen ha mjölkisar, så..
2008-02-11, 23:24
Medlem
Flammbars avatar
Har ingen vidare koll men mitt ex fick en mindre mängd mjölk när hon tog en sorts p-piller.

Lär väl finnas någon produkt som är rakt av det ni söker i vilket fall annars.
2008-02-11, 23:28
Medlem
Brandbils avatar
Jag vet inte hur/om det går. Du kanske kan föreslå att använda någon annans bröst?
2008-02-11, 23:46
Medlem
wiiiilis avatar
p-piller med progesteron höjer prolaktin nivåerna.
sen sätter mjölkproduktionen igång av regelbunden stimulering dvs sug på brösten varje dag så kommer mjölken tids nog.
även killar kan få mjölk så.
då kan ni ju amma varandra.
2008-02-11, 23:50
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
p-piller med progesteron höjer prolaktin nivåerna.
sen sätter mjölkproduktionen igång av regelbunden stimulering dvs sug på brösten varje dag så kommer mjölken tids nog.
Aha! Fin info där, tuft om det fungerar!.. Nå hur ska vi gå tillväga för att få tag på p-piller med just detta ämne progesteron? Är det bara att valsa in på apoteket och säga: "P-piller med progesteron tack!"? ^^

Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
även killar kan få mjölk så.
då kan ni ju amma varandra.
hahaha. fan vad sjukt de skulle kännas. tror jag avstår från det.
2008-02-11, 23:56
Bannlyst
Har läst någonstans att om man knådar brösten väldigt mycket så startar denna "mjölkprocess". Kan väl vara värt att testa?
2008-02-12, 00:03
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Aha! Fin info där, tuft om det fungerar!.. Nå hur ska vi gå tillväga för att få tag på p-piller med just detta ämne progesteron? Är det bara att valsa in på apoteket och säga: "P-piller med progesteron tack!"? ^^

hahaha. fan vad sjukt de skulle kännas. tror jag avstår från det.

hon får konsultera barnmorskan på prev mottagningen som sen skriver ut det på recept.men glöm inte att knåda och sug på brösten mycket.
ni kan ju köpa en ammningspump också den simulerar barnets sugrörelser för att stimulera mjölkproduktionen

glöm inte att avlägga rapport om hur det gått sen.
2008-02-12, 00:05
Medlem
wiiiilis avatar
en bonus är ju att hon går upp några kupstorlekar också
2008-02-12, 00:10
Moderator
evilhoneys avatar
Eftersom TS redan startat en ny tråd i medicin och hälsa så är det ju onödigt att jag flyttar den här dit.
*klick*
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in